jaki dysk USB 3.0 2,5" ?

Data: 2013-01-21 18:30:52
Autor: radar
jaki dysk USB 3.0 2,5" ?
Wymagania:

~1TB
2,5"
kabel USB 3.0 AM-AM (ze względu na częste noszenie złącze musi być wytrzymałe)

Kiedyś były fajne PQI H566...

--
radar

Data: 2013-01-23 12:28:31
Autor: Chris
jaki dysk USB 3.0 2,5" ?
W dniu 2013-01-21 18:30, radar pisze:
Wymagania:

~1TB
2,5"
kabel USB 3.0 AM-AM (ze względu na częste noszenie złącze musi być
wytrzymałe)

No to WD odpada.

Ja miałem już parę sztuk różnych i zostałem na Samsungu tylko że 750GB, nie wiem czy są 1TB.

Data: 2013-01-23 17:13:37
Autor: radar
jaki dysk USB 3.0 2,5" ?
W dniu 2013-01-23 12:28, Chris pisze:

Ja miałem już parę sztuk różnych i zostałem na Samsungu tylko że 750GB,
nie wiem czy sÄ… 1TB.

Jaki model?

--
radar

Data: 2013-01-23 22:30:50
Autor: Chris
jaki dysk USB 3.0 2,5" ?
W dniu 2013-01-23 17:13, radar pisze:
W dniu 2013-01-23 12:28, Chris pisze:

Ja miałem już parę sztuk różnych i zostałem na Samsungu tylko że 750GB,
nie wiem czy sÄ… 1TB.

Jaki model?

M2 Postable 3 750

Ubiłem (padły gniazda) Verbatima, Seagate, WD Elements, WD Elite i WD coś tam .. ogólnie WD najgorszy.

Używam HDD ZEW dość często bo mam tylko laptopa a w środku dałem SSD a normalny dałem na USB, obecnie sporo mniej bo kupiłem QNAPA sieciowego i w domu spisuje się rewelacyjnie.

Data: 2013-01-24 17:55:23
Autor: radar
jaki dysk USB 3.0 2,5" ?
W dniu 2013-01-23 22:30, Chris pisze:
M2 Postable 3 750

Ale to jest 2.0 :/

--
radar

Data: 2013-01-25 01:36:42
Autor: Chris
jaki dysk USB 3.0 2,5" ?
W dniu 2013-01-24 17:55, radar pisze:
W dniu 2013-01-23 22:30, Chris pisze:
M2 Postable 3 750

Ale to jest 2.0 :/

3.0 a co do modelu to taki jest na dysku.

jaki dysk USB 3.0 2,5" ?