jaki dysk do takiego laptopa staruszka ?

Data: 2010-05-01 15:12:30
Autor: BAREK
jaki dysk do takiego laptopa staruszka ?
W dniu 2010-04-27 19:13, pokojowy pisze:
mam w domu staruszka ibm i-series type 2601 - to jakiÅ› celeron
....wyglÄ…da tak :
http://w953.wrzuta.pl/obraz/0ux6y4ZhZfK/1011654479
(zdjęcie znalezione w sieci)

ale dysk padł ... nalepke miał taką:
http://w953.wrzuta.pl/obraz/5EIsva1ppog/travelstar

podpowiedzcie proszę jaki dysk mogę do niego kupić aby zadziałał,
jaki typ, złącze, maksymalna wielkość
będzie n nim tylko windows xp więc może być nawet mały

A może jakąś przejściówkę i kartę CF czy coś takiego do tego wmontuj i będzie ciszej i chyba mniej prądu też pójdzie? To chyba niecałe 5GB było?

Bartek

jaki dysk do takiego laptopa staruszka ?