jaki dysk mogę kupić

Data: 2010-02-28 08:15:22
Autor: nom
jaki dysk mogę kupić

Użytkownik "Piotrek" <s@wp.pl> napisał w wiadomości news:hm3b9l$r74$1news.onet.pl...
Mam płytę asusa P5P800 SE, która ma dwa złacza SATA.
Chciałbym dokupić dysk SATA, czm muszę się kierować żeby pasował do mojej starej płyty i czy będzie to wspólpracowało z dyskiem ATA

Seagate z serii 11 zaliczyły w zeszłym roku "wpadkę" z firmware i czasami dyski przestawały być widoczne w systemie albo pokazywały pojemność 0B. Sam oddałem do reklamacji 500GB, bo miał kilkaset uszkodzonych sektorów, jak system próbował czytać z takiego sektora to następował samoczynny restart komputera.
Samsungi są w porządku, ale miałem jednego 160GB, który mi wibrował i wprowadzał obudowę w rezonans. :-)
Ponadto Samsungi nie są poprawnie wykrywane na mojej starej płycie Asrocka KT880, trzeba programowo przestawić je na transfer 1,5Gb/s (płyta główna Asrocka nie obsługuje transferu 3Gb/s).
WD Caviara ostatnio nie kupowałem, ale te które mam w pracy działają bezawaryjnie od 7-8 lat.
Jak będziesz kupował dysk poczytaj na forum opinię na temat danego modelu, lepiej uczyć się na cudzych niż własnych błędach. :-)

jaki dysk mogę kupić