jaki dysk zewnetrzny do backupu?

Data: 2012-03-10 11:44:22
Autor: Pszemol
jaki dysk zewnetrzny do backupu?
"adam" <adam_news@gazeta.pl> wrote in message news:jjfpj0$79l$1inews.gazeta.pl...
Chce kupic zewnetrzny dysk twardy do robienia backupu.
Jaki dysk poleciacie?
Pojemosc dla mnie nie ma wiekszego znaczenia. Wystarczy 250GB.

W takim razie polecam dowolny dysk na USB i jedyne co bym sprawdził
to czy wymaga osobnego zasilacza czy wystarcza mu prąd z USB.
Z produktów Seagate Expansion Portable Drive, dyski o pojemnościach
aż do 640GB nie wymagają zasilacza i mają tylko wtyczkę USB. Ja mam taką
640GB wersję (model 9SD2AG-500) bo nie kupiłem 1TB bo właśnie
wymagał osobnego zasilacza a to nie ma sensu za bardzo w laptopie,
gdybyś chciał coś szybko odzyskać z dysku a nie ma kontaktu w pobliżu...

Dobrze zeby do dysku bylo dolaczone oprogramowanie do tworzenia kopi zapasowych. Dzieki, za jakies sugestie.

Jaki masz system operacyjny? We wszystkich MS Windows z serii
"Pro" jest dołączony bardzo dobry program do backupu całego pc
jak również poszczególnych plików - innego programu nie potrzebujesz.

No chyba że masz Windows w wersji "Home"... Ale i wtedy program
nie musi być dołączony do dysku i źle gdyby Cię to ograniczało przy
wyborze dysku...

Ja używam w domu darmowego programu EaseUS Todo Backup
http://www.todo-backup.com/products/home/free-backup-software.htm
Jest świetny - ma jedną wadę - nie potrafi zrobić odzysku całego
peceta z dysku sieciowego, ale jeśli Twój dysk będzie na USB to nie
ma problemu... W firmie wszystkie komputery mają Windows w wersji
Pro i używam wbudowanego w Windows programu do backupu.

Data: 2012-03-10 19:22:43
Autor: adam
[...]

Witam,
Dzieki za info.
Co sadzicie o takim dysku?
http://allegro.pl/dysk-usb-seagate-free-agent-goflex-500gb-usb-3-0-i2195022670.html
Dzieki, pozdrawiam
Adam

Data: 2012-03-19 18:43:11
Autor: 1634Racine
jaki dysk zewnetrzny do backupu?
Pszemol in news:jjfeqm.7qs.0poczta.onet.pl
[..............]>
[...]

czyli jak?

1.
partycje c,d,e.
c- systemowa, EaseUS robi backup systemowej do pliku w jakims swoim
formacie?
pada sytemowa c - jak teraz przebiega odtworzenie sytemowej (btw: plik/obraz
jest zapisany na zewnetrznym usb)?

2.
backup calego dysku, wszystkich trzech partycji razem i ten jeden plik-obraz
zapisany na dysku usb. Jak teraz odtworzenie trzech partcji na dysk laptopa?

Data: 2012-03-19 23:43:05
Autor: Pszemol
"1634Racine" <1634@Racine.pl> wrote in message news:jk7r8g$20c$2inews.gazeta.pl...
[...]

Odpowiedzią na wszystkie Twoje pytania jest bootowalna wersja
todo-backup, albo na CD albo na USB-flash drive.

jaki dysk zewnetrzny do backupu?