jaki dystans dzienny dla 6-7 latka?

Data: 2017-10-05 11:19:10
Autor: abs
jaki dystans dzienny dla 6-7 latka?
Z 4latkiem robimy wycieczki po 12 km. Ostatnio i 17 machnęliśmy. Ale dzień w dzień to wydaje mi się, że by się znudził i dawał temu wyraz odmawiając współpracy :)

Data: 2017-10-05 17:21:21
Autor: ToMasz
W dniu 05.10.2017 o 11:19, abs pisze:
Z 4latkiem robimy wycieczki po 12 km. Ostatnio i 17 machnęliśmy. Ale dzień w dzień to wydaje mi się, że by się znudził i dawał temu wyraz odmawiając współpracy :)
tak jest. ja też to zauważałem u starszego syn (jak był mały) rzucał głową na boki, jęczał, jeździł zygzakiem. ale wystarczyło mu do towarzystwa "dostawić" koleżankę, to jechali 40 kilometrów, gadając, nawet wrzeszcząc do siebie. ale po zejściu z rowerka, do fotelików samochodowych i zasypiali razem w 2 minuty po uruchomieniu silnika :)

ToMasz

jaki dystans dzienny dla 6-7 latka?