jaki fon - ma³y, cienki, lekki i niedrogi?

Data: 2010-06-28 07:26:36
Autor: Xian Mi Mao
jaki fon - ma³y, cienki, lekki i niedrogi?
mam przed sob± SE w350, jest ma³y, cienki (<10mm), lekki (³adnie i
bezwidocznie le¿y w kieszonce letniej koszulki) i niedrogi - a posiada
wszystkie potrzebne funkcje, nie jest te¿ jaki¶ nadmiernie ascetyczny,
ma wy¶wietlacz o rozs±dnej rozdzielczo¶ci (176x220) - tylko ta
cholerna klapka!!!!!! ;)

Czy mo¿ecie poleciæ co¶ analogicznego, lecz bez wspomnianej klapki?
Jako¶ tak lubiê SE ale mo¿e dlatego, ¿e nie znam dostatecznie
produktów innych firm - mo¿e za wyj±tkiem Samsunga, który w pierwszym
podej¶ciu widaæ posiada ciekawe telefony ale to pó¼niejsze ich
wsparcie jest MEGA-HIPER-vqrviaj±ce!!! (choæby program na PC).
Jako nastêpna Nokia - s± drogie i korporacyjnie prze³adowane...
Motorolli i innych co¶ nie widaæ praktycznie...
Podczas gdy SE s± solidne, ³adnie instaluj± wszystkie applety Java,
maj± szybkie PROCESORY, posiadaj± klarowne MENU, bezpretensjonalne
ceny i s± dobrze opanowane/wsparte przez "community"...

Data: 2010-06-28 19:34:49
Autor: ToMasz
Xian Mi Mao pisze:
[...]
bez obrazy, ale patrz±c na jego dane techniczne to totalna padaka.
ekranik móg³by byæ czarnobia³y, mniej by pr±du ¿ar³. (co nie zmienia
faktu ze mo¿e Ci telefon pasowaæ i basta)

Czy mo¿ecie poleciæ co¶ analogicznego, lecz bez wspomnianej klapki?
spróbuj http://www.gsmarena.com, i tam mozesz okre¶liæ parametry, np
wagê, brak klapki itp. Sêk w tym ze wylosuje Ci samsunga e590, który
jest "parametrami" lepszy, ale moze Cie szlag jasny trafiæ w pierwzym
dniu u¿ytkowania.

ToMasz

Data: 2010-06-28 11:27:33
Autor: Xian Mi Mao
jaki fon - ma³y, cienki, lekki i niedrogi?
On 28 Cze, 19:34, ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> wrote:
Xian Mi Mao pisze:> mam przed sob SE w350, jest ma y, cienki (<10mm), lekki ( adnie i
> [...]
> cholerna klapka!!!!!! ;)

bez obrazy, ale patrz c na jego dane techniczne to totalna padaka.

On nie mia³ byæ za bardzo wypasiony (ale bez przesady), lecz ma³y i
lekki. Mam jeszcze inne smartfony ale s± za du¿e i ciê¿kie do
kieszonki letniej koszulki.

spr bujhttp://www.gsmarena.com, i tam mozesz okre li parametry

Takie mi znalaz³o:
Sony Ericsson
T700
W880
W890
W888
ale wszystkie one s± szersze od w350...

Data: 2010-07-02 05:47:57
Autor: Xian Mi Mao
jaki fon - ma³y, cienki, lekki i niedrogi?
> [...]

a tak¿e maj± krócej trzymaj±c± bateriê...

Poszed³em do salonu i organoleptycznie wynalaz³em jako JEDYNY mniejszy
telefon o niemniejszej funkcjonalno¶ci:  NOKIA 5310 XPRESSMUSIC
Tylko, ¿e on tak¿e ma krócej3maj±c± bateriê.

Chyba jednak siê zadowolê tym W350, nawet polubi³em tê klapkê i
stwierdzi³em, ¿e ma pewne zalety - np. odebranie po³±czenia nastêpuje
w BEZDYSKUSYJNY sposób - nie ma mowy ¿eby niechc±co przez przypadkowo
naci¶niêty przycisk itp.
Jedyny problem to z tym, ¿e jak ludzie pisz± ta klapka jest delikatna
i ³atwo j± u³amaæ...

Data: 2010-07-02 15:17:51
Autor: gregor
W dniu 2010-06-28 16:26, Xian Mi Mao pisze:
[...]

Polecam T700 sam mam taki fon i jest ok, dzwoni i pisze smsy wiecej mi nie trzeba

gregor

Data: 2010-07-03 08:50:34
Autor: Xian Mi Mao
On Jul 2, 3:17 pm, gregor <chrupo...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

> cholerna klapka!!!!!! ;)

Polecam T700 sam mam taki fon i jest ok, dzwoni i pisze smsy wiecej mi

Rzeczywi¶cie, tylko troszenieczkê wiêkszy lecz bateriê ma o wiele
d³u¿ejtrzymaj±c±!

A czy w T700 mo¿na uruchomiæ dyktafon podczas rozmowy, tak ¿eby
nagrywa³ rozmowê?

W innych SE tak robi³em  - ustawi³em skrót na d¿ojstiku do dyktafonu i
podczas rozmowy wystarczy³ 1 ruch d¿oja ¿eby mieæ rozmowê nagran±.

jaki fon - ma³y, cienki, lekki i niedrogi?