jaki fotelik przypasuje do authora A-Ray-a ?

Data: 2010-10-26 11:54:11
Autor: dobrov
jaki fotelik przypasuje do authora A-Ray-a ?
witam

Chcia艂bym na rowerku aurthor A-Ray
http://velo.pl/rowery/wyprzedaz/?id=194
zainstalowa膰 fotelik dla dzieciaka.

Problemem z instalacj膮 takiego klasycznego patentu jest jak wida膰 konstrukcja ramy - wahliwy widelec oraz linka do przerzutki przedniej.
Nie wiem te偶 czy do takiej zapewne wycieniowanej aluminiowej rury mo偶na w og贸le przykr臋ca膰 fotelik.

Niestety w temacie fotelik贸w i ich system贸w mocowania jestem zielony.
Czy kto艣 mo偶e zna jaki艣 patent, kt贸ry by przypasowa艂 do tego roweru?

pozdrawiam

Data: 2010-10-26 12:00:22
Autor: dobrov
W dniu 2010-10-26 11:54, dobrov pisze:
[...]

Tak sobie pomy艣la艂em: a mo偶e da艂oby si臋 klasyczny fotelik przymocowa膰 sensownie do sztycy? Mog臋 na t臋 okoliczno艣膰 zmieni膰 sztyc臋 na jak膮艣 "ci臋偶sz膮".
To by艂by nawet dobry pomys艂! Mam zapasowe siode艂ko, b臋d臋 wymienia艂 komplet :)
Czy praktykuje si臋 teki rozwi膮zania? Czy takie foteliki mo偶na obni偶a膰 wsuwaj膮c
te pr臋ty g艂臋biej w "klocek" mocuj膮cy do ramy?  Nie chcia艂bym mie膰 dzieciaka nad g艂ow膮, bo jeszcze jakie艣 krzaki niechc膮cy zaliczy ;)

pozdrawiam

jaki fotelik przypasuje do authora A-Ray-a ?