Data: 2009-12-31 01:35:29 | |
Autor: Bartek | |
jaki interfejs diagnostyczny? | |
witajcie,
jaki interfejs diagnostyczny warto kupić, tak by był jak najbardziej uniwersalny, skuteczny i w dobrej cenie? widzę na alledrogo np ELM 327 - euroscan 2009. widze je w cenie od powiedzmy 80 zl do kilku setek. oco chodzi?:) one sie czyms roznia, czy jak? ew. co innego kupiić? no i jak jest z złączkami? mam vaga do VW, on ma wtyk w krztalcie trapezu, a np w fiescie chyba standardowy 16-pinowy. czy mozna kupic przejsciowke tak by zdiagnozowac VW? przegladam te oferty i już nie wiem czy to marketing, a wszystko to samo, czy.... ... -- Pozdrawiam, Bartek [SG] DresVAGEN golf III oklejony, zagazowany;) |
|
Data: 2009-12-31 17:54:45 | |
Autor: B.Z. | |
jaki interfejs diagnostyczny? | |
witajcie, Chcesz kupić coś do pracy czy do zabawy? B.Z. -- Trzy słowa o mnie: http://bolivar.cal.pl A tutaj pomogę rodzince: http://zarzyczny.pl |
|
Data: 2009-12-31 19:22:57 | |
Autor: to | |
jaki interfejs diagnostyczny? | |
Bartek wrote:
witajcie, Do jakiego auta chcesz ten interfejs? -- cokolwiek |
|
Data: 2010-01-05 09:02:09 | |
Autor: krzysiek82 | |
jaki interfejs diagnostyczny? | |
Bartek wrote: najpierw musisz wiedzieÄ do jakiego auta i do czego jest Ci on potrzebny, ale od razu mĂłwiÄ elem 327 to Ĺmietnik ja np do fiata uĹźywam interface z allegro do vaga po spiÄciu trzech pinĂłw dodatkowo mogÄ ĹÄ czyÄ siÄ z moduĹem poduszek przykĹadowo. -- krzysiek82 |
|
Data: 2010-01-17 09:26:35 | |
Autor: nom | |
jaki interfejs diagnostyczny? | |
Użytkownik "Bartek" <NIESPAMUJsmietnik1@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hhgrai$pht$1node2.news.atman.pl... no i jak jest z złączkami? mam vaga do VW, on ma wtyk w krztalcie trapezu, a Sam napisałeś, że masz VAGa to po co Ci przejściówka do VW? Samym interfejsem nie zdiagnozujesz sterowników w samochodzie, potrzebne jest jeszcze oprogramowanie. Niby standard OBD2 jest znany od dawna, ale producenci aut stosują w gnieździe OBD2 (w kształcie trapeza) różne rozmieszczenie linii diagnostycznych. Nie wiem jak jest w fieście, ale np. w samochodzach grupy VAG większość sterowników podpietych jest pod jedną linię diagnostyczną L. Nowe samochodzy mają magistralę CAN i poprzez tą magistralę się diagnozuje. Niektóre samochody (np. OPEL) mają sterowniki na osobnych liniach L no i wtedy potrzebny jest multiplekser (przełącznik), żeby zmieniać wejścia w interfejsie. :-) |