jaki interfejs diagnostyczny?

Data: 2009-12-31 17:54:45
Autor: B.Z.
jaki interfejs diagnostyczny?
witajcie,
jaki interfejs diagnostyczny warto kupić, tak by był jak najbardziej
uniwersalny, skuteczny i w dobrej cenie?
widzę na alledrogo np
ELM 327 - euroscan 2009.
widze je w cenie od powiedzmy 80 zl do kilku setek. oco chodzi?:)
one sie czyms roznia, czy jak?
ew. co innego kupiić?
no i jak jest z złączkami? mam vaga do VW, on ma wtyk w krztalcie
trapezu, a np w fiescie chyba standardowy  16-pinowy. czy mozna kupic
przejsciowke tak by zdiagnozowac VW?
przegladam te oferty i już nie wiem czy to marketing, a wszystko to samo,

Chcesz kupić coś do pracy czy do zabawy?

B.Z.
--
Trzy słowa o mnie: http://bolivar.cal.pl
A tutaj pomogę rodzince: http://zarzyczny.pl