jaki internet?

Data: 2009-08-23 14:15:51
Autor: venioo
jaki internet?
Jaki internet wybrac?
Z racji wykonywanej pracy czesto szukam i duzo czytam dokumentacji technicznej (najczesciej www, czasem pdf), wysylam ok.60 maili miesiecznie z zalacznikami (raczej nieduzymi), przegladam grupy dyskusyjne. Moja żona rowniez korzysta w ten sam sposob.
Na razie mam neo 1Mbps, ktore w pelni mi wystarcza, ale przeprowadzam sie niedlugo, gdzie o kablu moge zapomniec.
Czy ktorys z operatorow oferuje internet bez limitu transferu?
Nie moge pozwolic sobie na sytuacje, ze w trakcie realizcji jakiegos projektu zostane odciety od dokumentacji.
Na jakis super-predkosciach mi nie zalezy.

Za wszelkie sugestie bede wdzieczny.
venioo

Data: 2009-08-23 15:39:43
Autor: Strapczy
jaki internet?
Jaki internet wybrac?

play

Data: 2009-08-23 14:37:46
Autor: Darek
jaki internet?
> Jaki internet wybrac?

play

Ja bym zaczal od sprawdzenia zasiegu, oczywiscie jesli Play ma tam dobry zasieg to wybor jest prosty. Jesli internet jest niezbedny do pracy, to moze warto pomyslec jeszcze o jakims zapasowym laczu np. inny operator ktory ma tam zasieg albo moze WiMax albo CDMA Orange.

Data: 2009-08-24 22:34:36
Autor: Marcin
jaki internet?

Użytkownik "Darek" <darek12345.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h6rk7q$med$1inews.gazeta.pl...
> Jaki internet wybrac?

play

Ja bym zaczal od sprawdzenia zasiegu, oczywiscie jesli Play ma tam dobry
zasieg to wybor jest prosty.

Wcale nie jest. Teraz korzystam z Playa. Zasieg full (centrum Krakowa).
Ale co z tego jezeli internet dziala raz dobrze a raz beznadziejnie?
Transfery wachaja sie od pojedynczych bajtow/sekunde do kilkuset kilo/sek.
Mogliby rozbudowywac swoja siec szkieletowa szybciej albo
popracowac nad konfiguracja.

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2009-08-23 15:46:03
Autor: SDD
jaki internet?

Użytkownik "Strapczy" <Strapczy@wpwrp.pl> napisał w wiadomości news:h6rgrq$4p1$1news.onet.pl...
Jaki internet wybrac?

play

Aczkolwiek dla porzadku trzeba jednak wspomniec, ze limit transferu jest (w najwyzszym wariancie 10 GB)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-08-23 15:47:52
Autor: SDD
jaki internet?

Użytkownik "venioo" <venioo@poczta.fm> napisał w wiadomości news:h6rcgp$2ec$1nemesis.news.neostrada.pl...

Czy ktorys z operatorow oferuje internet bez limitu transferu?
Nie moge pozwolic sobie na sytuacje, ze w trakcie realizcji jakiegos projektu zostane odciety od dokumentacji.

Zaden operator GSM nei oferuje internetu bez limitu. Niemniej jednak, jesli powazne projekty, to i powazna kasa, wiec w potrzebie mozna zawsze przywrococ. W Play mozna w serwisie www obserwowac wykorzystanie limitu i w razie czego dokupic dodatkowy transfer.

Pozdrawiam
SDD

jaki internet?