jaki kabelek do Myo XP?:

Data: 2012-06-10 17:31:05
Autor: Adampio
jaki kabelek do Myo XP?:
Trafila w moje rece czołowka Petzl Myo XP z powodu niemania światła. Z prawem zawłaszczenia i ew. pożyczania prawowitemu wlaścielowi gdyby mi sie udało ją zreprorwać.
No więc uzbrojony w widzę poprzednikow postanowilem skrócić kabelek, przylutać i cieszyc sie światłoscią.
Niestety po zdjęciu izolacji z pierwszych pieciu centymetrów stwierdziłem, że wewnętrzna izolacja obu żył jest regularnie popękana co 3-4 mm =:-0
Czyli w zasadzie pozostaje wymiana całego kabelka.
No i mam pytanie gdzie i jaki kupić kabelek? Nie musi mieć tej spiralki przy bateriach. Zniosę nawet dwa oddzielne przewody połapane co parę centymetrów rurką termokurczliwą, byleby sie tak nie łamały.

W sieci mignęla mi gdzieś wiadomość żeby kupić kabel głośnikowy 2x0,75mm^2.

Polecam sie życzliwej uwadze ;-)

Adampio

jaki kabelek do Myo XP?: