jaki klej ?

Data: 2010-08-07 05:12:50
Autor: s_13
jaki klej ?
Czym przykleić plastykowe
haczyki do płytek, glazury ?
Testowałem ośmiorniczkę, patex, jakiś dwuskładnikowy
i po jakimś czasie haczyki odpadają ./

dwustronna taśma klejąca, ale nie taka w rolce, tylko gotowe
kwadraciki czy kółka, specjalnie do haczyków, są z takiej jakby pianki
gr.1,5-2mm, przyklejałem takimi ceramiczne wieszaki, na których wiszą
ręczniki i szlafroki i nie odpadają, firmy bodajże 3M (te przyklejki
nie ręczniki)...

pozdrawiam
s_13

Data: 2010-08-07 15:20:29
Autor: KM
jaki klej ?

"s_13" <s_13@interia.pl> wrote in message news:d70af4dc-8550-4e03-b815-be340cf0ec82m1g2000yqo.googlegroups.com...
[...]

Witam!

Moge potwierdzic tylko ze tasma dwustronna 3M (piankowa) podola temu zadaniu. Mialem oryginalne wieszaczki metalowe (stalowe)  na zwyklej tasmie dwustronnej. Mniej wiecej po paru godzinach odpadly... Jako ze posiadalem rolke tasmy 3M (szer ok 1 cm gr ~1.5mm)  dobrze oczyscilem powierzchnie haczyka jak i plytki (izopropanolem). Od tego czasu czyli 3-4 miesiace zaden haczyk nie odpadl. Wisi na nim dosyc ciezki recznik frotte.
A co wazniejsze glazura nie posiada gladkiej  lustrzanej powierzchni,co tylko potwierdza jakosc tej tasmy.
Mozna kupic gotowce o zblizonych ksztaltach,  tak jak opisano w powyzszym poscie, natomiast w przypadku nietypowych ksztaltow mozna podocinac z takiej tasmy w rolce.

Pozdrawiam!
KM

jaki klej ?