jaki klej do gumy?

Data: 2016-08-30 12:17:35
Autor: abn140
jaki klej do gumy?
jesliby - z braku czego innego - do latana detek uzyc innej pocietej detki to jaki klej sugerujecie kupic do takiej operacji?
jest cos specjalnego?
thx

Data: 2016-08-30 13:38:50
Autor: cytawa
jaki klej do gumy?
abn140 pisze:

jesliby - z braku czego innego - do latana detek uzyc innej pocietej detki
to jaki klej sugerujecie kupic do takiej operacji?
jest cos specjalnego?

Zapomnij o takich sposobach.
Klej do wulkanizacji chemicznej kosztuje 2-3 zl a specjalne latki sa do kupienia w sklepach wulkanizacyjnych (oponiarskich) w okolicach 30 gr. Nie ma nic lepszego.

Jan Cytawa

Data: 2016-08-30 16:42:36
Autor: PeJot
jaki klej do gumy?
W dniu 2016-08-30 o 13:38, cytawa pisze:
abn140 pisze:

[...]

Potwierdzam.

--
P. Jankisz
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na ¶wiecie jest

Data: 2016-08-30 20:47:29
Autor: PeJot
jaki klej do gumy?
abn140 pisze:

[...]

I jeszcze przestroga: raz otwarta tubka kleju miewa przykry zwyczaj zasychania. Dlatego warto na pocz±tek sezonu profilaktycznie kupić now± tubkę.

Data: 2016-08-31 14:11:29
Autor: Piotr aka dracorp
jaki klej do gumy?
Dnia Tue, 30 Aug 2016 20:47:29 +0200, PeJot napisał(a):

I jeszcze przestroga: raz otwarta tubka kleju miewa przykry zwyczaj
zasychania. Dlatego warto na pocz±tek sezonu profilaktycznie kupić now±
tubkę.
Szpilka lub igła niezast±piona. Przy małym otworze na dłużej starczy a klej i tak przeci¶nie się.

--
piecia aka dracorp
pisz na: piotr.r.public at gmail dot com

Data: 2016-08-31 16:22:49
Autor: ąćęłńóśźż
jaki klej do gumy?
Klej potrafi wyschn±ć nawet bez przekłucia - od d... strony (wła¶nei w chwili potrzeby odkryłem nie używan± tubkę, pust± w ¶rodku).

-- -- -

Data: 2016-08-30 18:18:52
Autor: ±ćęłń󶼿
jaki klej do gumy?
S± u Was takie?

-- -- -
w sklepach wulkanizacyjnych (oponiarskich)

Data: 2016-08-30 18:32:13
Autor: ToMasz
jaki klej do gumy?
W dniu 30.08.2016 o 18:18,  ±ćęłń󶼿 pisze:
S± u Was takie?

-- -- -
w sklepach wulkanizacyjnych (oponiarskich)

Klej do dętek, to zwykły butapren. sory, nie zwykły, taki mniej ¶mierdz±cy. tyle że klej podpada pod jak±¶ tam ustawę, tak samo jak benzyna (ekstrakcyjna) Tak więc klej -to teraz płyn wulkanizuj±cy, a benzyna stała się rozpuszczalnikiem ekstrakcyjnym. mniej papierków  i taniej.
Możesz kleić co i jak chcesz. jak kiedy¶ sklejałem 3 dętki w jedn± 6cio metrow± - tylko po co? przyzwolita dętka kosztuje 10zł, w tesko i decathlonie dostaniesz taniej. a zestaw klej+ 8łatkek najwyżej 5zł

ToMasz

Data: 2016-08-30 18:41:24
Autor: ±ćęłń󶼿
jaki klej do gumy?
Przyzwoita (nie puszczaj±ca powietrza) kosztuje więcej, powiedzmy 17-19 zł (Schwalbe? Continental?) + wysyłka.
Wła¶nie kupiłem Kellys (KLS) na jakiej¶ wyprzedaży po 11 zł i puszczaj±, no wq..y jestem :-(((
To jest różnica, czy musisz dopompowywać co kilka dni, czy co kilka tygodni.

-- -- -
tylko po co? przyzwolita dętka kosztuje 10zł, w tesko i decathlonie dostaniesz taniej

Data: 2016-08-30 19:55:25
Autor: abn140
jaki klej do gumy?

To jest różnica, czy musisz dopompowywać co kilka dni, czy co kilka tygodni.
to mi akurat wali jak rower wypuszczam okazjonalnie.....
problem jest z ciezkim rowerem zony i piasta nexus 7 czy jak to sie zwie.
oczywiscie na tylnym kole- snejk za snejkiem....
a ze nie spieszy mi sie do operacji zrzucania tego koliska, to wyciagam detke i robie bez zdejmowania kola.
i tak se mysle coby okolice latek dodatkowo wzmocnic opaska z gumy, tylko czym to przykleic...
no to juz wiem mniej wiecej.
po co? ano juz widze wybrzuszenia dziwne na latkach..... jakby powietrze z zatkanej dziury chcialo sie ewakuowac rozbrzuszajac latke...
i ma to miejsce na starych latach...
a moze sprobowac ghetto tubeles....., to moze byc najepsza z detek....

Data: 2016-08-30 20:04:42
Autor: ToMasz
jaki klej do gumy?
W dniu 30.08.2016 o 19:55, abn140 pisze:
To jest różnica, czy musisz dopompowywać co kilka dni, czy co kilka
tygodni.
rubena, grl, ralson, accent, to wszystko całkiem dobre dętki. chyba że Ty chcesz dętkę która waży 40 gram. No i poco wysyłka skoro sklepów rowerowych bez liku? Zaręczam że dętka za dyche nie puszcza powietrza tak, aby trzeba było dmuchać co parę dni. ja dmucham 2, może 3 razy na sezon.

a ze nie spieszy mi sie do operacji zrzucania tego koliska, to wyciagam
detke i robie bez zdejmowania kola.
s± dętki "z matra", czyli nie trzeba wcale sci±gac koła. ale s± drogie. nie wiem ile ale s±dzę że conajmniej 2 razy droższe niż zwykłe. Możesz spróbować star± dętkę zostawić, rozci±ć, wypatroszyć a do niej wsadzić now± dętkę. ludzie mówi± że tubeless załatwia sprawę, ale ja widziałem za dużo uszkodzonych opon, aby w to wierzyć.

ToMasz

Data: 2016-08-31 10:49:24
Autor: borsuk
jaki klej do gumy?
W dniu 2016-08-30 o 20:04, ToMasz pisze:

... Zaręczam że dętka za dyche nie puszcza powietrza
tak, aby trzeba było dmuchać co parę dni. ja dmucham 2, może 3 razy na
sezon.
A ja zaręczam, że muszę co tydzień pompować, obojętne czy to Kenda, Continental,  Cst, Schwalbe. Jeżeli rower stoi nieużywany to się zgadzam.

Data: 2016-08-31 14:44:23
Autor: 2late
jaki klej do gumy?
On 31/08/2016 09:49, borsuk wrote:
[...]

I ja tak samo.
Przynajmniej w tylnym musze dopompowac do 120psi, bo przez tydzien do 100psi mi potrafi spasc.

Data: 2016-08-31 10:12:18
Autor: Andrzej Ozieblo
jaki klej do gumy?
W dniu 2016-08-30 o 19:55, abn140 pisze:

[...]

Co¶ nie tak. Nawet je¶li żona jest bardzo ciężka. :) Nie ma prawa łapać snejka. Prawdopodobnie za słabo pompujesz. Spróbuj co najmniej 3 bary. Trochę spadnie komfort, ale snejków nie będzie.

Do klejenia gumy służy m.in. butapren, ale klej, który używany jest do klejenia łatek nie ma z nim nic wspólnego. Na dobr± sprawę to nie klej, nie da się nim skleić dwóch kawałków gumy. To "wulkanizator". Zaklejona łatka, a ¶ci¶le 2 łatki, np. TIP TOP już s± odpowiednio grube i wzmacniaj± miejsce snejków. Nic więcej nie potrzeba.

Data: 2016-08-31 15:35:38
Autor: abn140
jaki klej do gumy?

snejka. Prawdopodobnie za słabo pompujesz. Spróbuj co najmniej 3 bary.
no wiec domyslam sie ze o to chodzi. O tytana intelektu ktory wysypal takie male zolte ostre jak noze kamyczki na lesniej sciezce - tez.
juz zrobilem to kolo i drugi dzien siedzi na 'testach' czy sie ok. zalepilo, i wlasnie nabilem 4, a na oponie stoi ze moze byc az 5.

Data: 2016-09-06 15:22:18
Autor: abn140
jaki klej do gumy?

i wlasnie nabilem 4, a na oponie stoi ze moze byc az 5.

pierwsza wycieczka na okolicach 4 i .... sejka nie ma!
jest za to tradycyjna dziura !
wlasnie ide kleic.
qfa juz nie mam sily....
opona to smart sam, 1,75, na tych papierowych seryjnych /mieszczuch tez jakies schwalby byly../ to wogole sie nie dalo jezdzic wiec wymienilem na cos pancerniejszego...
i jak widac niewiele pomaga.

Data: 2016-09-06 20:33:15
Autor: Jacek G.
jaki klej do gumy?
W dniu 2016-08-30 19:55, abn140 napisał(a)::
oczywiscie na tylnym kole- snejk za snejkiem....
a ze nie spieszy mi sie do operacji zrzucania tego koliska, to wyciagam
detke i robie bez zdejmowania kola.
To może jednak zdejmij to koło i sprawdĽ, czy opona od wewnętrznej stron jest OK, czy co¶ w niej nie siedzi?
--
Jacek G.

Data: 2016-09-01 14:29:20
Autor: granat
jaki klej do gumy?

Użytkownik " ±ćęłń󶼿"  napisał:

Przyzwoita (nie puszczaj±ca powietrza) kosztuje więcej, powiedzmy 17-19 zł (Schwalbe? Continental?) + wysyłka.

najtansze toporne detki z decathlonu (niebieski produkt) ciezko napompowac ale jesli chodzi o trzymanie cisnienia to sa bezkonkurencyjne.

granat

Data: 2016-09-01 14:35:10
Autor: Liwiusz
jaki klej do gumy?
W dniu 2016-09-01 o 14:29, granat pisze:
Użytkownik " ±ćęłń󶼿"  napisał:

[...]

Trudno? Nie zauważyłem. Może dlatego, że pompuję na stacji. Ale rzeczywi¶cie s± szczelne. Dopompowywuję od czasu do czasu jak jestem przejazdem koło kompresora pi razy oko raz w miesi±cu, i tak poza tym raczej się nimi nie przejmuję. Pompuję do 4,5.

--
Liwiusz

Data: 2016-09-01 14:04:16
Autor: Piotr aka dracorp
jaki klej do gumy?
Dnia Thu, 01 Sep 2016 14:35:10 +0200, Liwiusz napisał(a):

[...]

Nawet na dętkach Schwalbe pisz± żeby pompować raz w miesi±cu. Ja ostatnio kupiłem ich mleczko i zobaczymy jak się sprawdzi.
Jedyne co mnie zastanawia to jak się ma mleczko do talku.

Data: 2016-09-01 17:25:55
Autor: ąćęłńóśźż
jaki klej do gumy?
Czemu służy to mleczko?

-- -- -
Ja ostatnio kupiłem ich mleczko i zobaczymy jak się sprawdzi.

Data: 2016-09-01 18:29:43
Autor: Piotr aka dracorp
jaki klej do gumy?
Dnia Thu, 01 Sep 2016 17:25:55 +0200, ±ćęłń󶼿 napisał(a):

Czemu służy to mleczko?
Ale ty leniwy jeste¶: http://goo.gl/XWL0Fx

Data: 2016-08-30 14:07:15
Autor: Kris
jaki klej do gumy?
W dniu wtorek, 30 sierpnia 2016 12:17:54 UTC+2 użytkownik abn140 napisał:
jesliby - z braku czego innego - do latana detek uzyc innej pocietej detki to jaki klej sugerujecie kupic do takiej operacji?
jest cos specjalnego?

Butapren

jaki klej do gumy?