[piątek] jaki kolor ma to auto ?

Data: 2009-04-09 08:05:29
Autor: mz
[piątek] jaki kolor ma to auto ?
Data: 2009-04-09 08:36:59
Autor: Paweł
[piątek] jaki kolor ma to auto ?
Użytkownik "mz" <lubiespam@wp.pl> napisał w wiadomości news:grk3b1$6k9$1atlantis.news.neostrada.pl...
http://kupuzywane.moto.onet.pl/opel-zafira-klima-alus-7-osob-zarejstrowa-C
8296128.html
Jaki to ma kolor bo w opisie są dwa ;)

zielony --
Paweł

Data: 2009-04-09 09:06:40
Autor: pluton
[piątek] jaki kolor ma to auto ?

Jaki to ma kolor bo w opisie są dwa ;)

Tego nie wiem, ale ktos, kto chce 23kpln
za rocznik 2000 ma zielono w glowie.

pozdrawiam
pluton

Data: 2009-04-09 09:10:30
Autor: Darek
[piątek] jaki kolor ma to auto ?

Jaki to ma kolor bo w opisie są dwa ;)

moro ?
albo jakas cwiara byla czarny metalic :)

Data: 2009-04-09 10:11:30
Autor: Qwerty
[piątek] jaki kolor ma to aut o ?
mz pisze:
http://kupuzywane.moto.onet.pl/opel-zafira-klima-alus-7-osob-zarejstrowa-C8296128.html

Jaki to ma kolor bo w opisie są dwa ;)
W opisie jest też  napisane że;
"OPIS W 100% POKRYWA SIĘ ZE STANEM FAKTYCZNYM SAMOCHODU."
:)

Data: 2009-04-09 11:54:56
Autor: huri_khan
[piątek] jaki kolor ma to aut o ?
mz pisze:
http://kupuzywane.moto.onet.pl/opel-zafira-klima-alus-7-osob-zarejstrowa-C8296128.html

Jaki to ma kolor bo w opisie są dwa ;)

Kolory swoją drogą natomiast na zdjęciu gdzie jest widoczna kierownica, widać że gumka od klaksonu (lewa strona) jest już dziurawa co wskazuje że samochód ma ponad 200 tyś km (przynajmniej tak jest u mnie) no i ten silnik 2,0 DTI, który nie jest udają jednostką.

--
[Pozdrawiam [huri-khan][GG 177094]
[Astra G '1,6 16V] [SY]

Data: 2009-04-09 11:58:59
Autor: bratPit[pr]
[piątek] jaki kolor ma to auto ?
Kolory swoją drogą natomiast na zdjęciu gdzie jest widoczna kierownica, widać że gumka od klaksonu (lewa strona) jest już dziurawa co wskazuje że samochód ma ponad 200 tyś km (przynajmniej tak jest u mnie)

i to dobrze powyżej 200kkm,
brat

Data: 2009-04-09 13:17:25
Autor: GK
[piątek] jaki kolor ma to aut o ?
bratPit[pr] pisze:
[...]

Po tej gumce tak łatwo poznać przebieg?
Taka jest reguła, że jak gumka zniszczona przebieg > 200kkm
jak gumka cała przebieg < 200 kkm?
Pozdrawiam,
Grzegorz

Data: 2009-04-09 17:44:06
Autor: Paweł W.
[piątek] jaki kolor ma to auto ?

[...]

Osz w morde nie wiedziałem ;-))  Treaz będę zwracał uwagę na gumkę przy klaksonie podczas zakupu samochodu;-). Dobry hak na handlarza ;-)

p.

Data: 2009-04-09 12:12:45
Autor: vonski ÂŽ
[piątek] jaki kolor ma to auto ?
huri_khan pisze:
mz pisze:
[...]

Przeciez wszystkie sprowadzone auta maja 150tys :)

--
Pzdr. vonski
"What is love? Love is to play

Data: 2009-04-09 12:37:04
Autor: Paweł
[piątek] jaki kolor ma to auto ?
Użytkownik "huri_khan" <ewrwer@wp.pl> napisał w wiadomości news:grkgos$5n2$1inews.gazeta.pl...

[...]

Nie znasz się.
7 osobowego diesla kupują dziadkowie co to jeżdżą tylko w niedzielę do kościoła. --
Paweł

[piątek] jaki kolor ma to auto ?