jaki komputer do gier ?

Data: 2013-07-11 17:46:44
Autor: krzysiek
jaki komputer do gier ?
chce pograc w najnowsze gry z empik dodam ze konsola odpada gdyz nie odpowiada mi granie na konsoli

czy procecor CORE i3 za 500 zl i karta graficzna GeForce GTX za 500 zl wystarczy zeby pograc w wiekszosc aktualnych gier ?

pozdrawiam
krzysiek

Data: 2013-07-12 07:39:36
Autor: Piotr S.
jaki komputer do gier ?
W dniu 2013-07-12 02:46, krzysiek pisze:
[...]

Jaki Core i3 i jaki GeForce konkretnie?

Pzdr
Piotr S.

Data: 2013-07-12 08:32:40
Autor: Heraklit
jaki komputer do gier ?
Był sobie taki dzień: 12 lipiec (pi±tek), gdy o godzinie 7:39 *Piotr S.*
naskrobał(a):

i jak rozdzielczo¶ć monitora?

--
Pozdrawiam,

Post stworzono 2013-07-12 08:32:08

Data: 2013-07-12 09:08:19
Autor: Skylla
jaki komputer do gier ?
[...]

Znajomy zakupił niedawno:
amd fx4100  400zĹ‚
radeon hd7770 400zł
do tego reszta
Wydaje się na dzień dzisiejszy to jest cenowe minimum.

Data: 2013-07-12 09:27:31
Autor: Chris
jaki komputer do gier ?
krzysiek nabazgral(a):

[...]

Tak ...   --
www.bezwypadkowy.net - Sprawdz historie auta i zobacz czy nie bylo wrakiem.
www.automo.pl - Sprawdz VIN, wyposazenie, przebieg, historie wypadkowa.

Data: 2013-07-13 00:20:18
Autor: BartekK
jaki komputer do gier ?
[...]
Nie, musisz kupić jeszcze płytę główną, pamięć, zasilacz, jakąś obudowę, dysk...

--
| Bartłomiej Kuźniewski

jaki komputer do gier ?