jaki kraj takie samorządy

Data: 2019-05-21 19:02:59
Autor: boukun
jaki kraj takie samorządy
Pod koniec kwietnia tego roku zrobiło się głośno wokół decyzji władz Krakowa, które nie zgodziły się, by Agnieszka Radwańska została honorową obywatelką tego miasta (więcej TUTAJ). Najbardziej zaskoczyła motywacja polityków (związanych z Platformą Obywatelską), którzy mieli sprzeciwić się temu ze względu na kojarzenie jej osoby z poglądami Prawa i Sprawiedliwości.

Wszystko z powodu jednego z wpisów, jaki wiele lat temu pojawił się na oficjalnej stronie sióstr Radwańskich. Autorem politycznego tekstu był ich ojciec, Robert. Później Agnieszka Radwańska przekonywała publicznie, że ma mu za złe mieszanie jej do polityki.

- Ja staram się nie mieszać sportu z polityką, nie trzymam żadnej strony, nie interesuje mnie to - powtarzała do znudzenia. Mimo upływu lat byłej znakomitej tenisistce nie udało się odciąć od poglądów swojego ojca, o czym świadczyły wyniki głosowania Rady Miasta.

Na wtorkowej konferencji prasowej przed jej benefisem, była mistrzyni świata WTA po raz pierwszy zabrała głos ws. decyzji krakowskich polityków.

- Szczerze mówiąc, było to dla mnie dość przykre. Myślę, że wchodziły w grę polityczne względy i poglądy mojego ojca, niestety. Było mi przykro, że tak to wyszło. Takie aspekty nie powinny o tym decydować - powiedziała.

Benefis organizowany jest w Tauron Arenie w Krakowie, a udział w nim wezmą m.in. Karolina Woźniacka, Łukasz Kubot, Jerzy Janowicz i Marcin Matkowski. Zaproszeni zostali też Wojciech Fibak, Joanna Jędrzejczyk czy Robert Korzeniowski.

Pojawią się także muzycy, a medal najlepszej polskiej tenisistce w historii wręczy prezydent RP Andrzej Duda.

Agnieszka Radwańska zakończyła karierę w listopadzie ubiegłego roku. Polka triumfowała w 20. turniejach WTA, wygrała WTA Finals w 2015 roku, była finalistką i półfinalistką Wimbledonu i dwukrotnie docierała do półfinału Australian Open.

https://sportowefakty.wp.pl/tenis/823112/agnieszka-radwanska-tak-nie-powinno-byc

olo1 7 min
Najlepsza w historii polska tenisistka nie zostanie uhonorowana we własnym, ukochanym mieście ponieważ jej ojciec glosuje na PiS? To już skrajny idiotyzm....... ale co tu dożo pisać, jaki kraj takie samorządy. Żenada!!!

janusz1954 50 min
no tak! nie jestem za pisuarem ale uważam że AR miała dostać tytuł jako wielka sportsmenka i powinna bez żadnych fochów! nieładnie radni krakowa!

jaki kraj takie samorządy