jaki kredyt na samochód?

Data: 2009-07-13 10:39:28
Autor: scholastyk
jaki kredyt na samochód?
Witam,

Czy możecie doradzić mi gdzie najkorzystniej zaciągnąć kredyt w wysokości ok. 8-10 000 PLN na 3 lata.
Chciałbym kupić używany (10-12 lat) samochód, mam odłożone ok. 5000 PLN.

Dzwoniłem do "swojego" banku i zaproponowali mi kredyt oprocentowany RRSO 20,73% (16,9% + opłata przygotowawcza 250 zł) - wydaje mi się, że to dużo, szczególnie, że na KK w tym samym banku transakcja gotówkowa jest oprocentowana 19,9%.

Co radzicie?

scholastyk

Data: 2009-07-13 18:50:32
Autor: RobertS
jaki kredyt na samochód?

[...]

a pytałeś ile kosztuje kredyt w koncie w Twoim banku? to rozwiązanie zwykle bywa najtańsze...

RobertS

Data: 2009-07-14 11:44:17
Autor: scholastyk
jaki kredyt na samochód?

> scholastyk
> a pytałeś ile kosztuje kredyt w koncie w Twoim banku? to rozwiązanie zwykle bywa najtańsze...

Dzięki za podpowiedź.
Dzwoniłem i okazało się że kredyt w koncie oprocentowany jest na 14,9% + 1,5% limitu opłaty na początek i potem co roku 1% za odnowienie :(
Więc pewnie w rezultacie wychodzi podobnie drogo.

Czy rzeczywiście nie ma tańszego sposobu?  :(((

Pozdrawiam
scholastyk

Data: 2009-07-14 20:42:03
Autor: Piona
jaki kredyt na samochód?
scholastyk pisze:
Witam,

Czy możecie doradzić mi gdzie najkorzystniej zaciągnąć kredyt w wysokości ok. 8-10 000 PLN na 3 lata.
Chciałbym kupić używany (10-12 lat) samochód, mam odłożone ok. 5000 PLN.

Co Ty kupujesz? Za 10 tys + 5 =15 000pln. Za 15 chcesz kupić 12 letni samochód???
Przecież w tych pieniądzach kupisz spokojnie 6,7 letni.
Gdybyś szukał kredytu na kilkuletni (13 lat maks w momencie zakończenia kredytu ) to mógłbym ci zaproponować kredyt 12% w skali roku (14 rrso).
Jeżeli jednak to samochód 10-12 to rzeczywiście nie znajdziesz nic innego.
piona

--
http://piona.fm.interia.pl
..>> moja strona <<..

Data: 2009-07-14 21:00:09
Autor: Mithos
jaki kredyt na samochód?
Piona pisze:
Co Ty kupujesz? Za 10 tys + 5 =15 000pln. Za 15 chcesz kupić 12 letni samochód???
Przecież w tych pieniądzach kupisz spokojnie 6,7 letni.

6 letnie Seicento ?

--
Mithos

Data: 2009-07-15 07:27:35
Autor: Piona
jaki kredyt na samochód?
Mithos pisze:
Piona pisze:
Co Ty kupujesz? Za 10 tys + 5 =15 000pln. Za 15 chcesz kupić 12 letni samochód???
Przecież w tych pieniądzach kupisz spokojnie 6,7 letni.

6 letnie Seicento ?

Nie przesadzaj. Ostatnio moja koleżanka kupiła Renault Megane z 2002 roku za 14 500 pln.
Ja sam niedawno żonie kupiłem Seata Ibizę z 2000 roku za 11 000 pln.
piona

--
http://piona.fm.interia.pl
..>> moja strona <<..

Data: 2009-07-15 08:40:23
Autor: scholastyk
jaki kredyt na samochód?

[...]

Trochę NTG, ale ok. Potrzebuję duże auto rodzinne, najlepiej kombi. Pojemność silnika powyżej 1,8
Na dzień dzisiejszy myślę o Peugeocie 406 albo Fordzie Mondeo.
Auto ma kosztować do 12 000, resztę potrzebuje na opłaty typu ubezpieczenie, rejestracja itp.

Pozdrawiam
scholastyk

--

jaki kredyt na samochód?