jaki kubek termiczny

Data: 2012-12-09 21:22:57
Autor: adam
jaki kubek termiczny
Witam,
Chce kupic kubek termiczny. Cena do 70PLN.
Jakiego producenta polecacie?
Dziekuje, pozdrawiam
Adam

Data: 2012-12-10 00:43:30
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
jaki kubek termiczny
adam, Sun, 9 Dec 2012 21:22:57 +0100, pl.rec.gory:

Primus albo Termite. --
Pozdrowienia,

Data: 2012-12-10 06:28:11
Autor: adam
jaki kubek termiczny
Jakiego producenta polecacie?
Dziekuje, pozdrawiam
Adam

Primus albo Termite. --
Dzieki,
Pzdr
Adam

Data: 2012-12-11 00:16:32
Autor: Dziobak
jaki kubek termiczny
Użytkownik "adam" <adam@adam.pl> napisał w wiadomości news:ka3rsm$2v0$1node2.news.atman.pl...
Jakiego producenta polecacie?
Dziekuje, pozdrawiam
Adam

Primus albo Termite.

A to czemu? Znowu były jakieś obiektywne testy w n.p.m.?
Dobra tak się czepiam dla "paddierżania razgawora".
Tylko sobie z uchem nie kup bo będziesz klął poniewczasie.

Jak zobaczyłem post to klepnąłem "kubek termiczny" i pierwsze co zwróciło moją uwagę to n.p.:
http://tinyurl.com/c9tgkng
Jeżeli ten patent na nie parzenie dzioba działa, to może być fajne.
Dla ścisłości: nie mam , nie wiem , nie sposorują mnie; słowo.

pozdrawiam

Pieszy

Data: 2012-12-11 09:39:16
Autor: szufla
jaki kubek termiczny
pozdrawiam

Pieszy

Nabijasz jeszcze kartusze, czy mam wyrzucic ?

sz.

Data: 2012-12-12 23:56:36
Autor: Dziobak
jaki kubek termiczny
Użytkownik "szufla" napisał

Nabijasz jeszcze kartusze, czy mam wyrzucic ?

Jezeli dla ciebie to się mogę pobawić, generalnie dla normalnych palników tak ale do Reactora to się trochę obawiam syfu z ogólnie dostepnego LPG.
Metoda - nadal "na żywca"  ;)
Ale jak masz wyrzucać to wrzucę do kumpla, singiel jest, dużo miejsca ma.
Kurka wodna, muszę akwarium od niego zabrać. :>>

pozdrawiam

Pieszy

Data: 2012-12-13 00:15:26
Autor: Zbynek Ltd.
jaki kubek termiczny
Dziobak napisał(a) :
Użytkownik "szufla" napisał

[...]

Aha, zawoalowana informacja, że jak pierdyknie, to wiele osób nie zapłacze? ;-)

dużo miejsca ma.

aaaa... to o to chodziło :-)

    Zbyszek
PGP key: 0x1E6680DF

[Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończą mu się wszystkie możliwości.]

Data: 2012-12-12 23:07:05
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
jaki kubek termiczny
Dziobak, Tue, 11 Dec 2012 00:16:32 +0100, pl.rec.gory:
[...]

Doświadczenie własne, znajomych i klientów. Stalowy Primus Commug nie dość,
że jest ładny (ale to kwestia względna), to jeszcze jest spoko pod względem
trzymania temperatury, wodoszczelności i konstrukcji. A ja kawę sączę z
Termita i bardzo sobie chwalę.

Znowu były jakieś obiektywne testy w n.p.m.?

Nie czytuję n.p.m. --
Pozdrowienia,

jaki kubek termiczny