jaki kvm do PC, rzutnika i laptopa

Data: 2009-10-22 00:31:25
Autor: Andrzej
jaki kvm do PC, rzutnika i laptopa
Witam,
mam taki problem, chce zrobić takie połączenie: mam komputer
stacjonarny i chce wyświetlać obraz na rzutnik. Dodatkowo chce aby
czasami była możliwość połaczenia laptopa i wyświetlenie obrazu na
rzutniku. Byłem w sklepie i sprzedawca zaoferował mi standarowy
przełacznik kvm, ale jakoś nie chce mi to działać. Przełącznik
posiada: Porty wyjściowe mysz PS/2: 2 szt
klawiatura PS/2: 2 szt
monitor D-SUB: 2 szt
Porty konsoli mysz PS/2: 1 szt
klawiatura PS/2: 1 szt
monitor D-SUB: 1 szt
W jaki sposób to podłączyć, bo się pogubiłem? Zresztą zastanawiam się
czy to jest odpowiedni kvm dla mnie, może ja potrzebuje jakiegoś
innego typu kvm.
Z góry dziękuje za odpowiedzi, pozdrawiam

Data: 2009-10-22 10:39:07
Autor: Leszek K.
Dnia Thu, 22 Oct 2009 00:31:25 -0700 (PDT), Andrzej napisał(a):

[...]

Najprościej było kupić coś takiego:
http://www.profipc.pl/splitery/vs_291.php
ale kvm też powinien zadziałać (pod warunkiem, że ten laptop ma wejścia na
klawiaturę/mysz po ps). Po jednej stronie podpinasz klawiaturę, mysz i
rzutnik. Po drugiej na jednym kanale stacjonarny vga, giazdko ps klawiatury
i myszy, a na drugim kanale to samo od laptopa.

Data: 2009-10-22 02:34:41
Autor: Andrzej
On 22 Paź, 10:39, "Leszek K." <leszek60.wytn...@neeostrada.pl> wrote:
> [...]

rzutnik. Po drugiej na jednym kanale stacjonarny vga, giazdko ps klawiatury
i myszy, a na drugim kanale to samo od laptopa.

Czyli jeśli podepnę same kable VGA to nie będzie mi działać?

Data: 2009-10-22 11:39:36
Autor: Leszek K.
Dnia Thu, 22 Oct 2009 02:34:41 -0700 (PDT), Andrzej napisał(a):

[...]

Nie. Urządzenie jest zasilane przez ps-a (przynajmniej te kvm-y które znam)

Data: 2009-10-22 12:36:55
Autor: gary
Andrzej pisze:
[...]
Teoretycznie KVM jest OK
problem może być taki że w laptopie możesz nie mieć wejścia PS2 na klawiaturę, a niepodłączenie klawiatury powoduje że KVM traktuje taki komputer jako nie podłączony (samo VGA i mysz nie wystarczy)

Pytanie czy oprócz rzutnika masz monitor do stacjonarnego ?
jeżeli tak to potrzebujesz jeszcze VGA-splitter (czyli rozdzielacz sygnału )

Data: 2009-10-22 04:45:44
Autor: Andrzej
On 22 Paź, 12:36, gary <g...@cooper.pl> wrote:
Andrzej pisze:

> [...]

Pytanie czy oprócz rzutnika masz monitor do stacjonarnego ?
jeżeli tak to potrzebujesz jeszcze VGA-splitter (czyli rozdzielacz sygnału )
Tak, mam monitor do stacjonarnego. Mam w nim zainstalowaną kartę
graficzną z dwoma wyjściami, czy to nie zastąpiło by VGA-splitera?
W moim KVM jest mozliwość podłączenia zasilacza, czy gdybym podpiął
zasilacz bez podpinania myszy i klawiaturyto też nie będzie działać?

jaki kvm do PC, rzutnika i laptopa