jaki laptop 3000-4000 zł ?

Data: 2009-12-20 16:05:53
Autor: Paweł
jaki laptop 3000-4000 zł ?
Użytkownik "Tomek" <tomek.gro@op.pl> napisał w wiadomości news:7b19.00000378.4b2e2372newsgate.onet.pl...
Chcę sobie zrobić prezent świąteczny i kupić nowy laptop. Mam na to kwotę jak w
temacie. Raczej 15 cali, może poświetlanie LED,jeżeli rzeczywiście jest takie
dobre.
Może mi ktoś polecić model, który się sprawdzi ?

System operacyjny: dobrze byłoby, gdyby był sprzedawany z windows 7 pro, a
leszcze lepiej alternatywnie z windows xp pro/windows 7 pro.
Tomek

Jak to ma byc dla ciebie samego, to moze lepiej poczekac do stycznia, jak ceny nieco spadna po okresie swiatecznym?
Pozatym nie napisales do czego ma sluzyc ten laptop.
Jeslii do internetu, gg, maila ew. filmow, to juz ponizej 3000 spokojnie cos znajdziesz, wowczas reszte mozesz przeznaczyc na jakis dobry monitor (jesli ma byc do filmow).
Jesli do internetu + gry - to lepiej kupic tanszy i do tego konsole do gier - na lapku jaki by siebyl w gry gra sie dosc srednio.
A wogole musi to byc laptop? Bedziesz z nim podrozowal lub czesto przenosil z miejsca na miejsce?
Bo jesli nie, to za wyznaczony pulap cenowy spokojnie kupisz desktopa o duuuuzo lepszy parametrach :)

Zeby nie bylo, ze nic nie polecam - to w zaleznosci od przeznaczenia: IBM Thinkpad lub Dell (moze byc uzywany - mozna kupic z lepszymi parametrami). __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4703 (20091220) __________

Data: 2009-12-20 17:35:24
Autor: Piotrek
jaki laptop 3000-4000 zł ?
Zeby nie bylo, ze nic nie polecam - to w zaleznosci od przeznaczenia: IBM Thinkpad lub Dell (moze byc uzywany - mozna kupic z lepszymi parametrami).

jesli ma byc IBM to tylko uzywany bo IBM juz od paru lat nie produkuje notebookow.
ale mysle ze tworca watku raczej chce nowy sprzet wiec napewno nie IBM.

za 3-4 tys moze byc ciezko z nowym porzadnym notebookiem.
generalnie same plastikowe badziewne sprzety sa.
moooze bym pomyslal nad Lenovo seria R, niestety na T nie starczy

--
pzdr
piotrek

jaki laptop 3000-4000 zł ?