jaki laptop 3000-4000 zł ?

Data: 2009-12-25 20:33:34
Autor: nom
jaki laptop 3000-4000 zł ?

Użytkownik "Tomek" <tomek.gro@op.pl> napisał w wiadomości news:7b19.00000378.4b2e2372newsgate.onet.pl...
Chcę sobie zrobić prezent świąteczny i kupić nowy laptop. Mam na to kwotę jak w
temacie. Raczej 15 cali, może poświetlanie LED,jeżeli rzeczywiście jest takie
dobre.

Testowałem ostatnio dwa tanie laptopy do pracy biurowej:
1) Acer M725 cena 1599zł
2)Dell studio 1555 cena 2099zł
obydwa z matrycą 15,6"
Acer podświetlanie świetlówkami, dell na LED. Obydwa błyszczące matryce, ale nie są uciążliwe jeśli chodzi o odbicia. Biały kolor w Acerze jest zimny, troche wpada w niebieski, w Dellu ciepły, wpadający w żółty odcień. :-)
Jakość obrazu jak na matrycę TN akceptowalna, kąty słabe. Czytelność i ostrość literek bardzo dobra. Dell według producenta podaje czas pracy z baterii 5h, nie testowałem to nie wiem, ale jakk wyłącze zasilanie to pokazuje, że pozostało 4,5h pracy.
Obydwa notebooki są dość solidne, nie grzeją się i są ciche. Acer ma pełną klawiaturę numeryczną. Dell ma praktycznie wszytskie wyjścia (VGA, HDMI, Firewire, USB, SATA, SD, ExpressCard).
Dell ma gwarancję Next Business Day przez 24m-ce, i sprawdzałem na innym notebooku Della (padł dysk Caviara, czasami komputer się zawieszał) i wymiana była bardzo szybka (w piatek zadzwoniłem, w poniedziałek dostałem nowy dysk, wymiana samodzielna :-) ).
Dell ma płaski zasilacz i w plecaku nie zajmuje dużo miejsca, ale ma krótki kabel zasilający. :-)
Dell ma slot na DVD/CD, a więc nie ma tacki. W instrukcji podają, że nie przyjmuje małych płyt CD, ale wkładałem i łyka i ładnie odtwarza. :-)
Dell ma dość dobre głośniki, ale kiepską kamerkę.
Ostatecznie zostawiłem sobie z tych dwóch Della i jak na razie jestem zadowolony. :-)

jaki laptop 3000-4000 zł ?