jaki laptop do 2000zl do obrobki zdjec?

Data: 2012-07-24 11:47:57
Autor: m4rkiz
jaki laptop do 2000zl do obrobki zdjec?
<computerbookstore@hotmail.com> wrote in message news:f03b472a-e6a0-42c6-9d05-fbc30f46740fgooglegroups.com...
Prosze o porade przy wyborze nowego laptopa do 2000zl dostepnego na polskim
rynku. Laptop bedzie glownie wykorzystywany do obrobki zdjec w Photoshop i
Lightroom. Przekatna ekranu 15 cali. Wazna dla mnie tez jest solidna budowa.
Z gory dzieki za porade.

zaden

do obrobki zdjec trzeba przedewszystkim matrycy ktora wiernie oddaje kolory
a do tego musisz wybrac sie niemal rzad wielkosci wyzej lub pomyslec o monitorze

na przykladzie - pytasz jakiego nowego i oryginalnego photoshopa wybrac w
cenie do 150 pln

Data: 2012-07-24 07:27:07
Autor: computerbookstore
[...]

Komputer stacjonarny do obrobki obrazu mam. Potrzebuje cos w teren, co jak sie popsuje/polamie to nie strace majatku. Tak wiec cena do 2000zl.

Pozdrawiam.

JW

Data: 2012-07-24 17:18:21
Autor: Jakub Jewula
jaki laptop do 2000zl do obrobki zdjec?
Uzytkownik <computerbookstore@hotmail.com> napisal w wiadomosci news:f8b2ed55-1114-4e4e-8ef5-3f6fd864ed8cgooglegroups.com...

> [...]

Komputer stacjonarny do obrobki obrazu mam. Potrzebuje cos w teren, co
jak sie popsuje/polamie to nie strace majatku. Tak wiec cena do 2000zl.

IBM T42 - najlepsza matryca w laptopie jaka widzialem.

Ale o szybkim obrabianiu RAWow to zapomnij ;)

Data: 2012-07-24 17:51:38
Autor: Vituniu
[...]

Za to w tym budzecie moze sobie kupic od razu 4 szt, co zapewnia
odpowiednia redundancje, na wypadek "jak sie popsuje/polamie" ;P

pozdrawiam,
Vituniu.

PS:
A tak serio - poza predkoscia, ktora przy RAWach faktycznie bedzie
doprowadzac do szewskiej pasji, to nie jest wcale taki glupi pomysl.
Tyle tylko, ze do T4x byly rozne matryce pakowane (zarowno w
kontekscie cali, rozdzielczosci jak i technologii wykonania) wiec trzeba
na to zwrocic uwage.

Data: 2012-07-25 07:56:26
Autor: Tomasz Finke
W dniu 2012-07-24 17:18, Jakub Jewula pisze:

IBM T42 - najlepsza matryca w laptopie jaka widzialem.

Ale o szybkim obrabianiu RAWow to zapomnij ;)

Mo¿na poszukaæ modelu T43p z matryc± IPS 1600x1200 i procesorem 2,13
albo 2,26 GHz.  Niestety CPU w technologii 90 nm przy intensywnej
pracy do¶æ mocno siê grzeje no i laptop obs³uguje tylko dyski PATA.

T.

Data: 2012-07-24 15:26:57
Autor: Mr Misio
Użytkownik m4rkiz napisał:

na przykladzie - pytasz jakiego nowego i oryginalnego photoshopa wybrac w
cenie do 150 pln

do 350 to Photoshop Elements :)

Data: 2012-07-24 15:55:33
Autor: Chris
jaki laptop do 2000zl do obrobki zdjec?
Mr Misio nabazgrał(a):

Użytkownik m4rkiz napisał:
na przykladzie - pytasz jakiego nowego i oryginalnego photoshopa wybrac w
cenie do 150 pln
do 350 to Photoshop Elements :)

ADOBE Photoshop CS6 v.13 Win PL Retail

2300 netto :)

[...]