jaki laptop kupić?

Data: 2010-02-10 18:59:21
Autor: Jacek
jaki laptop kupić?
Wszystko co sie da byleby nie HP!HP!HP.

Data: 2010-02-11 07:00:25
Autor: G Nowak
jaki laptop kupić?
On 2010-02-10 5:59 PM, Jacek wrote:
Wszystko co sie da byleby nie HP!HP!HP.

I nie Compaq bo to Hp.

--
pozdr

Data: 2010-02-11 17:23:01
Autor: Jacek
jaki laptop kupić?

On 2010-02-10 5:59 PM, Jacek wrote:
Wszystko co sie da byleby nie HP!HP!HP.

I nie Compaq bo to Hp.

Kiedys pisalem o tym.
Odpowiedz z serwisu HP: "komputer dziala prawidlowo, ale prosimy nie grac
za duzo w gry":).

Data: 2010-02-11 17:24:52
Autor: Jacek
jaki laptop kupić?
P.S. Myslalem, ze ktokolwiek z HP to czyta, ale wychodzi na to, ze albo
czytaja i ze wstydu nic nie odpisuja, albo nie maja komputera, zeby sobie
poczytac newsy.

Data: 2010-02-12 10:27:13
Autor: nom
jaki laptop kupić?

Użytkownik "Jacek" <ala@ola.pl> napisał w wiadomości news:1a7kynivl2m1u.abmvrh8wwwep.dlg40tude.net...
P.S. Myslalem, ze ktokolwiek z HP to czyta, ale wychodzi na to, ze albo
czytaja i ze wstydu nic nie odpisuja, albo nie maja komputera, zeby sobie
poczytac newsy.

Serwisanci HP są różni, nie można ich wrzucać do jednego worka.
Aczkolwiek zdarzają się "perełki", którzy nie potrafią wgrać nowego firmware do plotera i moja siostra, która nie jest nawet informatykiem musiała mu pokazać jak to się robi. :-)

Data: 2010-02-12 10:48:50
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
jaki laptop kupić?
On Fri, 12 Feb 2010 10:27:13 +0100, "nom" <nom73@usunto.gazeta.pl>
wrote:

[...]

Większośc serwisów to nie serwisy HP tylko firmy które robią naprawy
na zlecenie HP na podstawie instrukcji serwisowych. Nie dziwne że nic
co nie jest standartowe nie zrobią.

Zdrówko

Data: 2010-02-14 17:45:15
Autor: Radosław Sokół
jaki laptop kupić?
W dniu 2010-02-11 17:24, Jacek pisze:
P.S. Myslalem, ze ktokolwiek z HP to czyta, ale wychodzi na to, ze albo
czytaja i ze wstydu nic nie odpisuja, albo nie maja komputera, zeby sobie
poczytac newsy.

Albo nie czytają, bo nie chcą lub nie mają czasu. A może
nawet nie wiedzą o istnieniu takiej grupy albo uważają ją
za amatorszczyznę, na którą nie ma co poświęcać roboczogo-
dzin. To, według mnie, bardziej prawdopodobne wyjaśnienia :)

PS. Ile miałeś tych komputerów HP? Pięć? Dziesięć? Dwadzie-
     ścia?

Data: 2010-02-19 10:42:40
Autor: Jacek
jaki laptop kupić?
Dnia Sun, 14 Feb 2010 17:45:15 +0100, Radosław Sokół napisał(a):

[...]

Nie musze posiadac osobiscie, ale sam mam i znajomi maja...
Jak ustawie na oszczedzanie energii, to sie nie wylacza. Jak ustawie wysoka
wydajnosc, to po zagrzaniu sam sie wylacza:).

Data: 2010-02-12 12:38:35
Autor: Artur\(m\)
jaki laptop kupić?

Wszystko co sie da byleby nie HP!HP!HP.

Miałeś pecha, albo ja farta mam 7400
Dwa lata z haczykiem traktowany "niezwykle brutalnie":)
(złamany zawias) poobtłukiwany, porysowany.
Bateria trzyma cały film i jeszcze można list do jakiejś firmy napisać.
Kąty o niebo lepsze od tegorocznej Toshiby (podobna półka).
W firmie piszę o HP ki i jedynym mankamentem są gniazda zasilające
i to rzeczywiście feler (w moim wtyczka zasilacza tylko poszła)

Data: 2010-02-16 13:48:52
Autor: Jacek Osiecki
jaki laptop kupić?
Dnia Fri, 12 Feb 2010 12:38:35 +0100, Artur(m) napisał(a):
[...]

Problemem jest koszmarny serwis, nie same komputery :)

Ja kupuję tylko DELLe z gwarancją NBD - każdy komputer może się zepsuć a nie
chcę zostać na lodzie ze zdechłym HP i serwisem który stroi fochy...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2010-02-17 10:42:11
Autor: Artur\(m\)
jaki laptop kupić?

Użytkownik "Jacek Osiecki" <joshua@ceti.pl> napisał w wiadomości
> Miałeś pecha, albo ja farta mam 7400
> Dwa lata z haczykiem traktowany "niezwykle brutalnie":)
> (złamany zawias) poobtłukiwany, porysowany.

Problemem jest koszmarny serwis, nie same komputery :)

Pewnie masz rację, przez trzy lata nie musiałem sprawdzać,
a w pracy, to w ogóle uszkadzalność
 laptopów (ogólnie) nie jest zauważalna zbyt mocno,
pomijając "zasilacze i ich kontakty z laptopami, (określam na 5%):("
i zdarzające się, w starszych, pękające zawiasy (jakieś3%).

Artur(m)

jaki laptop kupić?