Data: 2010-02-11 09:25:59 | |
Autor: nom | |
jaki laptop kupić? | |
Użytkownik "Michał" <mbierwia@wywalto.o2.pl> napisał w wiadomości news:hkurt1$duq$1nemesis.news.neostrada.pl... Szukam czegoś nowego do 2,5k PLN, co zastąpi HP NX7400 1,6GHz, 1GB Dell ma gwarację 2 lata na drugi dzień roboczy, chyba respektowana za granicą, ale trzeba dopytać. Ja mam Dell studio 1545 (2GB, 250GB, ATI HD4570, DVD szczelinowe, kamera, mikrofon VHB 1950zł) Fajny też jest Dell Inspiron 4GB, 500GB, ATI 4330, bluetooth z win7 za 2150zł, ale nie ma HDMI. Kąty niestety nie są dobre, matryca podświatlane LED bardzo jasne, czas pracy na akumulatorze 4,5h. |
|
Data: 2010-02-12 11:15:11 | |
Autor: kamil | |
jaki laptop kupić? | |
"nom" <nom73@usunto.gazeta.pl> wrote in message news:hl0evl$641$1inews.gazeta.pl...
Gwarancja Della jest respektowana na calym swiecie, ewentualnie trzeba sprzet zarejestrowac w swoim regionie jesli laptop pochodzi spoza UE. Sprawdzane. Poza tym warto pokusic sie o 3-letnie ubezpieczenie od wypadkow, widzialem juz pare kilkuletnich laptopow della, na ktorych ktos usiadl w samolocie rozbijajac ekran albo zalal kawa i bez problemu na drugi dzien roboczy byly naprawianie badz wymieniane. Pozdrawiam Kamil |
|
Data: 2010-02-16 13:50:32 | |
Autor: Jacek Osiecki | |
jaki laptop kupić? | |
Dnia Fri, 12 Feb 2010 11:15:11 -0000, kamil napisał(a):
"nom" <nom73@usunto.gazeta.pl> wrote in message Ale to ubezpieczenie to chyba tylko przy sprzęcie kupowanym na stronie della niestety... Co nie zmienia faktu że nie warto rozważać innych marek notebooków ;) Pozdrawiam, -- Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944 I don't want something I need. I want something I want. |
|
Data: 2010-02-16 15:31:21 | |
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz | |
jaki laptop kupić? | |
On Tue, 16 Feb 2010 13:50:32 +0000 (UTC), Jacek Osiecki
<joshua@ceti.pl> wrote: Ale to ubezpieczenie to chyba tylko przy sprzęcie kupowanym na stronie della A jakieś sensowne argumenty za tym że akurat Dell i nic innego? Bo akurat HP ma i NBD (można wykupić na okres do 5 lat) i ubezpiecznie od uszkodzenia. Podobnie jak np. Lenovo i wielu innych producentów. Zdrówko |
|
Data: 2010-02-17 19:57:53 | |
Autor: Jacek Osiecki | |
jaki laptop kupić? | |
Dnia Tue, 16 Feb 2010 15:31:21 +0100, Maciek "Babcia" Dobosz napisał(a):
On Tue, 16 Feb 2010 13:50:32 +0000 (UTC), Jacek Osiecki Wystarczą mi doświadczenia z serwisami HP i Lenovo - szczęśliwie nie moje tylko znajomych :) HP - miesiąc bez komputera, Lenovo - podobnie... Gwarancję DELLa testowałem dwukrotnie - raz zasilacz, raz dysk. W obu przypadkach wystarczyła kilkuminutowa rozmowa i kurier z nową częścią był następnego dnia. Pozdrawiam, -- Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944 I don't want something I need. I want something I want. |
|
Data: 2010-02-17 21:44:06 | |
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz | |
jaki laptop kupić? | |
On Wed, 17 Feb 2010 19:57:53 +0000 (UTC), Jacek Osiecki
<joshua@ceti.pl> wrote: Każdy z serwisów zalicza wpadki. Wystarczą mi doświadczenia z serwisami HP i Lenovo - szczęśliwie nie moje Ja dośc często mam do czynienia z róznymi serwisami. I np. Compaq-q 6820s z którego teraz klepię po rozbiciu matrycy naprawili mi w 2 dni bo serwis nie miał na miejscu nowej i musiał ją sciągnąć. Gwarancję DELLa testowałem dwukrotnie - raz zasilacz, raz dysk. W obu Fajnie. Tylko że akurat to różnei działa. Jakoś ze 2 miesiące wstecz miałem do czynienia z Dellem i ich NBD. W XPS 1330 koleżanki padł dysk. Fajnie. Dostarczyli nowy. Piszę dostarczyli bo okazało się że nie ma opcji by go wymienili. Według Dell Polska tak wygląda naprawa NBD. Czyli jak nie masz pojęcia jak to zrobić to szukaj kogoś do wymiany. Przy czym okazało się że nie mogę dostać nowego dysku z systemem skonfigurowanym do danego modelu. Dell nie pisze wprost a tylko zaleca że należy zrobić po zakupie płyty do odtworzenia systemu. Znajoma tego nie zrobiła. W Dellu też takich płyt nie można było kupić. Dostałem czysty dysk - mimo że rozmawiałem z nimi i wyjaśniałem sytuację. Okazało że "niedasię". Na szczęście widziałem kto ma identycznego Della i poprosiłem o kopie płyt instalacyjnych. Okazalo się że możesz sobie u nich kupić laptok za 6k PLN, możesz mieć gwarancję NBD a z kompa nei skorzytasz bez własnego rzeźbienia. Z serwisem Lenovo mam akurat bardzo pozytywne doświadczenia. Łącznei z tym że w kilka bezproblemowo sprowadzili mi do T61 kumpla dedykowane płyty do niego do downgrade z Visty. Komplet za 60PLN brutto. Natomiast nie mam dobrych opinii o paru firmach (np. CSS) realuzujących serwis na zlecenie producentów. Zmuszony korzystać z napraw za ich pośrednictwem właściwie za każdym razem coś było nie tak. Zdrówko |
|
Data: 2010-02-19 22:34:07 | |
Autor: nom | |
jaki laptop kupić? | |
Użytkownik "Maciek "Babcia" Dobosz" <babcia@jewish.org.pl> napisał w wiadomości news:8dkon55iduhk0s5qda5ek6fueinbi7ied84ax.com... Fajnie. Tylko że akurat to różnei działa. Jakoś ze 2 miesiące wstecz Przecież na stronie Dell'a masz dokładnie opisane (z obrazkami) jak wymienić każdy podzespół. Mi pan z Della o tym powiedzial jak dzwoniiłem w sprawie wymiany dysku, powiedział mi co mam po kolei zrobić i gdzie jest to opisane. Dysk wyciągnałem po 5 minutach a nigdy nie miałem do czynienia z laptopem. Kurier który przyjeżdża nie ma pojęcia o komputerach. Płyty z systemem i sterownikami dostałem w komplecie z laptopem, ponadto miałem obraz systemu na partycji recovery i też zrobiłem sobie kopię na DVD, dużo szybciej się wtedy instaluje na nowym dysku, bo to jest obraz gotowego systemu z oprogramowaniem i sterownikami. Napęd szczelinowy fajna sprawa, laptop jest dużo sztywniejszy niż przy napędzie z tacką. :-) |
|
Data: 2010-02-19 22:46:41 | |
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz | |
jaki laptop kupić? | |
On Fri, 19 Feb 2010 22:34:07 +0100, "nom" <nom73@usunto.gazeta.pl>
wrote: Przecież na stronie Dell'a masz dokładnie opisane (z obrazkami) jak wymienić każdy podzespół. Wiesz - mój pierwszy twardy dysk to był MFM 10MB - i z grzebaniem w kompie nie mam problemów. Nawet pewne urządzanie zaprojektowane i wykonane ma w dorobku ;-) Natomiat dla mojego Ojca - choć on jest w wykształecnia teletechnik - taka wymian to mimo instrukcji sprwa ponad jego siły. Mi pan z Della o tym powiedzial jak dzwoniiłem w sprawie wymiany dysku, powiedział mi co mam po kolei zrobić i gdzie jest to opisane. Dysk wyciągnałem po 5 minutach a nigdy nie miałem do czynienia z laptopem. Kurier który przyjeżdża nie ma pojęcia o komputerach. Płyty z systemem i Zależy który. Przyjeżdżający do serwerów mają pojećie. Tylko że to jest technik a nei kurier. sterownikami dostałem w komplecie z laptopem, ponadto miałem obraz systemu na partycji recovery i też zrobiłem sobie kopię na DVD, dużo szybciej się wtedy instaluje na nowym dysku, bo to jest obraz gotowego systemu z oprogramowaniem i sterownikami. Niestety 1330 kupiony w polkim oddziale Della nie miał płytek. Z recovery nie zostały zrobione - pisałem o tym. Serwis nei był w stanie pomóc. Tzn. odpowiedział że to mój problem. Od tego czasu mam alergię na Della. Napęd szczelinowy fajna sprawa, laptop jest dużo sztywniejszy niż przy napędzie z tacką. :-) A bez CD/DVD/BR jest jeszcze sztywniejszy :-P Zdrówko |
|
Data: 2010-02-25 11:39:30 | |
Autor: Jacek Osiecki | |
jaki laptop kupić? | |
Dnia Fri, 19 Feb 2010 22:46:41 +0100, Maciek "Babcia" Dobosz napisał(a):
Niestety 1330 kupiony w polkim oddziale Della nie miał płytek. Z W HP miałbyś podobnie, tylko po miesięcznych przepychankach ;) Już pomijając fakt że w 1330 płytki recovery byłyby bezużyteczne - bo zawierały Vistę ;) Napęd szczelinowy fajna sprawa, laptop jest dużo sztywniejszy niż przy napędzie z tacką. :-)A bez CD/DVD/BR jest jeszcze sztywniejszy :-P No z tym napędem szczelinowym jedyną wadą jest głośność przy insert/eject ;) Pozdrawiam, -- Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944 I don't want something I need. I want something I want. |
|
Data: 2010-02-25 14:54:27 | |
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz | |
jaki laptop kupić? | |
On Thu, 25 Feb 2010 11:39:30 +0000 (UTC), Jacek Osiecki
<joshua@ceti.pl> wrote: W HP miałbyś podobnie, tylko po miesięcznych przepychankach ;) Dziwne - do swojego 6820 dostałem na drugi dzień :-P Zdrówko |
|