jaki maksymalny moment dokrecania glowycy punto

Data: 2010-04-09 08:43:12
Autor: MarcinJM
jaki maksymalny moment dokrecania glowycy punto
Michał Gut pisze:
1.2l, 75km

dokrecalem 30Nm, 90st 90st
a chce ja docisnac mocniej, tylko nie wiem do jakiego momentu moge maksymalnie:)

Wygooglaj maksymalne momenty dokrecania srub z podzialem na klase, skok gwintu i srednice.
Aczkolwiek dokrecanie inaczej nic zalecenia producenta to zly pomysl.

MarcinJM
gg: 978510, marcinjm()op.pl

Data: 2010-04-09 11:07:35
Autor: Michał Gut
[...]

googlam, pytam sie tu i owdzie i narazie zadnych konkretow poza owymi niecalymi 100Nm nie znalazlem

wiec szukam i czekam dalej:) nie odpalam go zeby nie wyjarac tej strozki co poszla do ukladu chlodzenia

jaki maksymalny moment dokrecania glowycy punto