jaki mobilny laptop

Data: 2009-05-16 13:03:24
Autor: Adax
jaki mobilny laptop
Witam! Czy mobilny laptop, uzywany w podróży i na biurku to 14" czy 12" -jakie sa Wasze odczucia i doswiadczenia? pozdrawiam

Data: 2009-05-16 13:18:44
Autor: KILu
jaki mobilny laptop
Adax wrote:
Witam! Czy mobilny laptop, uzywany w podróży i na biurku to 14" czy
12" -jakie sa Wasze odczucia i doswiadczenia?

Wszystko jest kwestia preferencji. Ja od lat uzywam 12-calowych maluchow i
wcale nie uwazam, by do uzywania w domu byl to komputer zbyt maly (czasem,
okazjonalnie podlaczam go pod duzy monitor np. by obrobic zdjecia albo
wyswietlic film). Ale jesli chcesz go czesto uzywac poza domem (i
przenosic, a nie wozic autem - bo wowczas mozesz smialo kupic cos
pelnowymiarowego), pomysl nad czyms mniejszym.

k,

Data: 2009-05-16 13:25:03
Autor: Adax
jaki mobilny laptop
Użytkownik "KILu" <byter@wp.pl> napisał w wiadomości
Adax wrote:
[...]

Czy to nie sprzeczność? Pelny wymiar to chyba 15.4" tak?

Data: 2009-05-16 13:29:33
Autor: KILu
jaki mobilny laptop
Adax wrote:
[...]

Duzo nosisz - maluch.
Wozisz w aucie - pelnowymiarowy.
Gdzie tu sprzecznosc?:)

k,

Data: 2009-05-16 13:39:08
Autor: Adax
jaki mobilny laptop
Adax wrote:
[...]

ah, ok, zle zrozumialem zdanie zlozone :) ;)
no jezdze tez samochodem dlatego rozwazam mi.  14" -co Ty na to?

Data: 2009-05-16 13:44:01
Autor: Michal Kawecki
jaki mobilny laptop

Adax wrote:
[...]

14" jest zupełnie wygodny do normalnej pracy. 13" także, ale tylko jeśli
ma pełnowymiarową klawiaturę jak w Dellu. Przy 12" hmmm męczą mi się
oczy...
--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/

Data: 2009-05-16 13:23:14
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
jaki mobilny laptop

Witam! Czy mobilny laptop, uzywany w podróży i na biurku to 14" czy 12" -jakie sa Wasze odczucia i doswiadczenia? pozdrawiam

Ja mam 10" i jestem bardzo zadowolony.

zyga

Data: 2009-05-16 13:27:18
Autor: Adax
jaki mobilny laptop
Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki"
<zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> napisał w
wiadomości news:gum6nn$29p$1news.interia.pl...
Witam! Czy mobilny laptop, uzywany w podróży i na biurku to 14" czy 12" -jakie sa Wasze odczucia i doswiadczenia? pozdrawiam
Ja mam 10" i jestem bardzo zadowolony.
zyga

10-czyli bez napedu DVD... dlatego odpada. Ma  to zona i wg nnie to za male malenstwo :) dlatego mowie o 12 i 24, ewent. 13" :) Ale sam juz zglupialem co wybrac. Kolega ma 15,4"" i nazrekaa, ze za ciezki i niewygodny.

Data: 2009-05-16 13:37:34
Autor: Jacek
jaki mobilny laptop
A kto w dobie minisd i innych 64GB wynalazkow wielkosci zapalniczki
korzysta z napedow FDD, czy DVD?;)

Data: 2009-05-16 13:40:26
Autor: Adax
jaki mobilny laptop
Użytkownik "Jacek" <ala@ola.pl> napisał w wiadomości
news:1f3buxx5amr9p.1gx36qfd74sde$.dlg40tude.net... A kto w dobie minisd i
innych 64GB wynalazkow wielkosci zapalniczki
korzysta z napedow FDD, czy DVD?;)

Niby tak, ale często jescze dostaję materiały i prezentacje na DVD lub CD :) Nie chcialbym miec wtedy z tym problemu, zeby szybko odczytac :)

Data: 2009-05-16 14:45:42
Autor: Radosław Sokół
jaki mobilny laptop
W dniu 16.05.2009 13:40, Adax pisze:
Niby tak, ale często jescze dostaję materiały i prezentacje na DVD lub
CD :) Nie chcialbym miec wtedy z tym problemu, zeby szybko odczytac :)

Zawsze można kupić zewnętrzny napęd CD i używać go awaryjnie.
Po co nosić cały czas przy sobie coś, co jest potrzebne raz
na miesiąc.

Data: 2009-05-16 14:57:47
Autor: Grzegorz Krukowski
jaki mobilny laptop
On Sat, 16 May 2009 14:45:42 +0200, Radosław Sokół
<rsokol@magsoft.com.pl> wrote:

[...]

Różnica pomiędzy ,,przepraszam, dziś zapomniałem czytnika'' a
,,niestety nie mam czytnika'' jest w praktyce żadna.
--
Grzegorz Krukowski

Data: 2009-05-16 15:01:36
Autor: Jacek
jaki mobilny laptop
Tak patrzac, to mozna sie spodziewac danych na 5,25"...
Sam mam takie i moge w TAGu napisac CV;)

Data: 2009-05-16 15:10:41
Autor: Grzegorz Krukowski
jaki mobilny laptop
On Sat, 16 May 2009 15:01:36 +0200, Jacek <ala@ola.pl> wrote:

Tak patrzac, to mozna sie spodziewac danych na 5,25"...
Sam mam takie i moge w TAGu napisac CV;)
Idą dalej tokiem twojego myślenia, to powinieneś jeszcze mieć czytnik
kart i tasiemek drukowanych ;)

Jak pytacz wyraźnie sugeruje, że będzie potrzebował dostępu do CD w
terenie to radzenie mu, aby kupił sobie laptopa bez wbudowanego CD i
zewnętrzny napęd, jest przykładem skrajnego braku wyobraźni.

--
Grzegorz Krukowski

Data: 2009-05-16 15:28:59
Autor: Jacek
jaki mobilny laptop
Dnia Sat, 16 May 2009 15:10:41 +0200, Grzegorz Krukowski napisał(a):

[...]

Patrzac w ten sposob, to powinien miec tez FDD, gdyz program do bankowosci
chce czytac z FDD, tak?

Data: 2009-05-16 19:07:22
Autor: RadoslawF
jaki mobilny laptop
Dnia 2009-05-16 15:28, Użytkownik Jacek napisał:

[...]

Pieprzysz jak potłuczony.
Ma klientów którzy dostarczają coś czasami na płytce CD/DVD więc
czytnik powinien mieć. O klientach z dyskietkami nie wspominał
więc co go może obchodzić Twój program do bankowości ?

Pozdrawiam

Data: 2009-05-16 19:45:39
Autor: marfi
jaki mobilny laptop
Użytkownik "Jacek" <ala@ola.pl> napisał w wiadomości news:1gdmk26azug8l.n9df0ld2klta$.dlg40tude.net...
[...]

  A cóż to za "program" ? Dla kustoszy?

--
marfi

Data: 2009-05-17 05:06:42
Autor: Jacek
jaki mobilny laptop

Na przeklad VideoTel.

Data: 2009-06-11 15:48:46
Autor: Wojciech \"Spook\" Sura
jaki mobilny laptop
Użytkownik "Jacek" <ala@ola.pl> napisał w wiadomości news:1gdmk26azug8l.n9df0ld2klta$.dlg40tude.net...
Patrzac w ten sposob, to powinien miec tez FDD, gdyz program do bankowosci
chce czytac z FDD, tak?

Przecież pytający wcale tego nie powiedział.

Pozdrawiam -- Spook.

--
! ._______. Warning: Lucida Console sig!    //)    !
! || spk ||    www.spook.freshsite.pl      / _ """*!

Data: 2009-05-16 15:17:31
Autor: Radosław Sokół
jaki mobilny laptop
W dniu 16.05.2009 14:57, Grzegorz Krukowski pisze:
Różnica pomiędzy ,,przepraszam, dziś zapomniałem czytnika'' a
,,niestety nie mam czytnika'' jest w praktyce żadna.

Od wielu, wielu miesięcy nie zdarzyło mi się, żeby mi ktoś
dał coś pilnego na płycie CD. Albo mail, albo flash.

A jak już coś jest nawet na płycie, to w sensie "oglądnij pan
sobie w wolnym czasie". I tylko dlatego, że płytki są *rozda-
wane* jako *tani* nośnik informacji.

Data: 2009-05-16 15:53:01
Autor: Grzegorz Krukowski
jaki mobilny laptop
On Sat, 16 May 2009 15:17:31 +0200, Radosław Sokół
<rsokol@magsoft.com.pl> wrote:

[...]

A ja miałem przez pewien czas zepsuty czytnik w laptopie. Ani nie
można programów z płytki zainstalować, ani filmu obejrzeć, ani muzyki
z CD posłuchać. Istotnie, margines zastosowań.
--
Grzegorz Krukowski

Data: 2009-05-16 15:58:14
Autor: Jacek
jaki mobilny laptop
Skoro chce sie miec takiego malucha, jak 9", to trzeba isc na kompromis.
Palmtop tez powienin miec CD?

Data: 2009-05-16 16:03:28
Autor: Grzegorz Krukowski
jaki mobilny laptop
On Sat, 16 May 2009 15:58:14 +0200, Jacek <ala@ola.pl> wrote:

Skoro chce sie miec takiego malucha, jak 9", to trzeba isc na kompromis.
Palmtop tez powienin miec CD?
A to niepodlega dyskusji.

Polemizuję z poglądem wyrażanym przez RS, że to nie jest aktualnie
modne/poopularne to niewarte zainteresowania, a ludźmi którzy
potrzebują czegoś takiego nie należy słuchać.
--
Grzegorz Krukowski

Data: 2009-05-16 17:05:44
Autor: Jacek
jaki mobilny laptop
Do tego nalezaloby chyba dodac, ze to wlasnie stacjonarne powinny byc
wyposazone we wszelkie mozliwe interfejsy takie jak bt, czy tez czytnik
kart pamieci.
W koncu z tej samej przyczyny powstalo usb.

Data: 2009-05-16 17:21:33
Autor: animka
jaki mobilny laptop
Jacek pisze:
[...]

Przecież są wyposażone.

--
animka

Data: 2009-05-16 20:03:24
Autor: Jacek
jaki mobilny laptop
Tak?
To ile % stacjonarnych ma BT, wg Ciebie?
Wg mnie jekies 5 max.

Data: 2009-05-16 20:11:18
Autor: JoteR
jaki mobilny laptop
"Jacek" napisał:

To ile % stacjonarnych ma BT, wg Ciebie?
Wg mnie jekies 5 max.

Wbudowany? Jakiś ułamek promilla.
W postaci dongla? U mnie 100%.

JoteR

Data: 2009-05-16 16:33:10
Autor: Radosław Sokół
jaki mobilny laptop
W dniu 16.05.2009 15:53, Grzegorz Krukowski pisze:
A ja miałem przez pewien czas zepsuty czytnik w laptopie. Ani nie
można programów z płytki zainstalować, ani filmu obejrzeć, ani muzyki
z CD posłuchać. Istotnie, margines zastosowań.

1) Program - przez sieć z innego komputera, przez pen-drive
    albo w ostateczności przez zewnętrzny czytnik optyczny.
    Poza tym programy instaluje się raz po kupnie zazwyczaj
    (a do tego wiele pobiera się i tak z Internetu).

2) Film - zripować i przenieść przez sieć w mocniejszej
    kompresji (abstrahuję od sensowności oglądania filmów
    na małym notebooku).

3) Muzyka - zripować do MP3.

Przypominam: komputer przenośny nie jest komputerem do nor-
malnej, codziennej pracy, ale komputerem PRZENOŚNYM. Gdy
jest mały, nie nadaje się za bardzo do oglądania filmów
choćby.

Krótko mówiąc: coś przekoloryzowałeś.

Poza tym u mnie, dla przykładu, oglądanie filmów i słuchanie
muzyki na notebooku to *faktycznie* margines zastosowań (nie
oglądnąłem na nim *żadnego* filmu i wysłuchałem raptem kilku
piosenek).

Data: 2009-05-16 18:14:13
Autor: Grzegorz Krukowski
jaki mobilny laptop
On Sat, 16 May 2009 16:33:10 +0200, Radosław Sokół
<rsokol@magsoft.com.pl> wrote:

Przypominam: komputer przenośny nie jest komputerem do nor-
malnej, codziennej pracy, ale komputerem PRZENOŚNYM. Gdy
jest mały, nie nadaje się za bardzo do oglądania filmów
choćby.

Ależ właśnie znkinąłeś Thinkpady serii W - kierując się  Twoim
minimalistycznym podejściem one nie mogą istnieć.

Przenośność laptopa (wg. mnie) jest wtedy, gdy nie potrzebujesz do
niego nic doczepieć, oprócz prądu. Jeżeli w normalnym zastosowaniu
potrzebuję do niego co chwilę coś doczepiać, to coś zostało źle
wybrane.

Kupując laptopa do pracy trzeba odpowiedzieć sobie na jedno pytanie:
czy laptop jest tylko pomocą czy głównym narzędziem. Jak pomocą, to
jak najmniejszy - i warto się zastanowić, czy nie wystarczy do tego
IPhone, czy inna lepsiejsza komórka, gdyby miał służyć tylko jako
notatnik lu zaszła konieczność zajrzenia od czasu do czasu do netu.
Jak do pracy - to wybrać takiego, który ma jak najwięcej potrzebnych
rzeczy wbudowanych.
--
Grzegorz Krukowski

Data: 2009-07-21 08:17:48
Autor: Radosław Sokół
jaki mobilny laptop
W dniu 16.05.2009 18:14, Grzegorz Krukowski pisze:
[...]

Ale napędy optyczne naprawdę stają się bezużyteczne :)

A z tym zasilaniem też nie jest tak prosto. Komputer wymaga-
jący częstego podłączania do zasilania jest co prawda prze-
nośny, ale nie nadaje się do pracy mobilnej.

Kupując laptopa do pracy trzeba odpowiedzieć sobie na jedno pytanie:
czy laptop jest tylko pomocą czy głównym narzędziem. Jak pomocą, to

Niedobrze jest, gdy ma być głównym narzędziem.

Jak do pracy - to wybrać takiego, który ma jak najwięcej potrzebnych
rzeczy wbudowanych.

Raczej komputery stacjonarne w miejscach, w których się pra-
cuje. A w torbie - zamiast komputera - nosić codziennie do
pracy parasol i kanapki.

Data: 2009-05-18 12:12:52
Autor: Marrcino
jaki mobilny laptop
Grzegorz Krukowski pisze:

A ja miałem przez pewien czas zepsuty czytnik w laptopie. Ani nie
można programów z płytki zainstalować, ani filmu obejrzeć, ani muzyki
z CD posłuchać. Istotnie, margines zastosowań.

A to widzisz zależy czy słuchasz muzyki i oglądasz filmy z płyt. Mi się zepsuł tak w zeszłym roku i dotąd nie zaniosłem do gwarancji.

Marrcino

Data: 2009-05-17 11:10:51
Autor: Piotr
jaki mobilny laptop
Radosław Sokół pisze:
[...]

LOL.
Znaczy wiesz lepiej, wiesz, że on potrzebuje napędu raz na miesiąc do 'awaryjnego' użytkowania, mimo tego, że sam pisze, że *często* dostaje materiały na CD/DVD i potrzebuje je *szybko* odczytywać.

Data: 2009-07-21 08:35:43
Autor: Radosław Sokół
jaki mobilny laptop
W dniu 17.05.2009 11:10, Piotr pisze:
Znaczy wiesz lepiej, wiesz, że on potrzebuje napędu raz na miesiąc do
'awaryjnego' użytkowania, mimo tego, że sam pisze, że *często* dostaje
materiały na CD/DVD i potrzebuje je *szybko* odczytywać.

1) Należałoby zdefiniować co znaczy "często".

2) Może warto przekonać ludzi, żeby nie przynosili materiałów
    na CD. Ja na przykład studentów zawsze informuję, że nie
    mają mi przynosić stert płytek, tylko wystarczy, jak prze-
    ślą dane (np. projekt) mailem. I nie wynika to jakiejkolwiek
    "pozycji siły", tylko z prostej umowy między ludźmi, że ja-
    kieś rozwiązanie, choć inne, będzie dla wszystkich wygod-
    niejsze.

Data: 2009-05-16 14:20:55
Autor: qwerty
jaki mobilny laptop
Użytkownik "Jacek" <ala@ola.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1f3buxx5amr9p.1gx36qfd74sde$.dlg@40tude.net...
A kto w dobie minisd i innych 64GB wynalazkow wielkosci zapalniczki
korzysta z napedow FDD, czy DVD?;)

Spróbuj zainstalować XP bez przerabiania instalatora.

Data: 2009-05-16 14:45:14
Autor: Radosław Sokół
jaki mobilny laptop
W dniu 16.05.2009 14:20, qwerty pisze:
A kto w dobie minisd i innych 64GB wynalazkow wielkosci zapalniczki
korzysta z napedow FDD, czy DVD?;)

Spróbuj zainstalować XP bez przerabiania instalatora.

1) Na pewno się da.

2) Tym bardziej się da zainstalować Vistę, która jest prze-
    cież obecnie standardem w nowych komputerach przenośnych.

3) A tym bardziej będzie się dało zainstalować Windows 7.

Data: 2009-05-16 16:02:02
Autor: qwerty
jaki mobilny laptop
Użytkownik "Radosław Sokół" <rsokol@magsoft.com.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:2009051612452200@grush.one.pl...
1) Na pewno się da.

Da się, ale nie każdy musi sobie z tym poradzić.

2) Tym bardziej się da zainstalować Vistę, która jest prze-
   cież obecnie standardem w nowych komputerach przenośnych.

To zupełnie inne systemy. Vista obsłuży instalację z pendrive. W netbookach na ogół wciskają jakieś dystrybucję linuxa.

3) A tym bardziej będzie się dało zainstalować Windows 7.

Akurat win 7 RC1 ma więcej niedociągnięć, niż kiedyś vista RC1. Osobiście nie mam żadnego dobrego słowa o win7.

Data: 2009-07-21 08:19:09
Autor: Radosław Sokół
jaki mobilny laptop
W dniu 16.05.2009 16:02, qwerty pisze:
grup dyskusyjnych:2009051612452200@grush.one.pl...
1) Na pewno się da.

Da się, ale nie każdy musi sobie z tym poradzić.

Nie każdy musi to robić. Od tego są wszelkiego rodzaju
serwisy choćby.

Tak samo nie każdy musi potrafić przeprogramować komputer
w samochodzie.

To zupełnie inne systemy. Vista obsłuży instalację z pendrive. W
netbookach na ogół wciskają jakieś dystrybucję linuxa.

Niestety, nie. Ostatnio przewagę zdobył Windows XP.

Akurat win 7 RC1 ma więcej niedociągnięć, niż kiedyś vista RC1.
Osobiście nie mam żadnego dobrego słowa o win7.

Ciekawe, bo w ten sposób jesteś w wyraźnej opozycji do całego
rynku w zasadzie :)

Data: 2009-05-16 19:31:46
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
jaki mobilny laptop

A kto w dobie minisd i innych 64GB wynalazkow wielkosci zapalniczki
korzysta z napedow FDD, czy DVD?;)

Spróbuj zainstalować XP bez przerabiania instalatora.

PXE wie co to jest?

zyga

Data: 2009-05-16 14:22:44
Autor: qwerty
jaki mobilny laptop
Użytkownik "Adax" <Adax_TnijTO@op.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:gum7um$qq0$1@news.onet.pl...
[...]

Sam noszę 15,4" w plecaku. Otóż na początku było ciężko nosić, ale się przyzwyczaiłem do ciężaru. Osobiście celowałbym w jakąś porządną 14". Dla mnie osobiście 15,4" jest zbyt duży.

Data: 2009-05-16 18:45:56
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
jaki mobilny laptop
[...]

250zł kosztuje nagrywarka usb, której sporadycznie będziesz używał.
Aha, moja zabawka to samsung nc10.

zyga

Data: 2009-05-16 18:52:17
Autor: Adax
jaki mobilny laptop
Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki"
<zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> napisał w
wiadomości news:gumpkr$q3p$1news.interia.pl...
[...]

hmmm... już wspominałem, że moja żonka ma 10" i właśnie nc10 :) Ale to jest typowy netbook, natomiast ja potrzebuje jednak min. 12"-13-max 14"  Daltego pytam jakie są Wasze typy? :)

Data: 2009-05-16 19:48:02
Autor: marfi
jaki mobilny laptop
Użytkownik "Adax" <Adax_TnijTO@op.pl> napisał w wiadomości news:gumr01$eeb$1news.onet.pl...
[...]

Ja bym wybrał stary IBM T41.
--
marfi

Data: 2009-05-17 13:02:05
Autor: Kot Prezydenta
jaki mobilny laptop

Użytkownik "Adax" <Adax_TnijTO@op.pl> napisał w wiadomości news:gum7um$qq0$1news.onet.pl...

10-czyli bez napedu DVD...

Nie prawda sa i z napedem

Data: 2009-05-16 15:30:19
Autor: CookieMonster
jaki mobilny laptop
Dnia Sat, 16 May 2009 13:03:24 +0200, Adax napisał(a):

Witam! Czy mobilny laptop, uzywany w podróży i na biurku to 14" czy 12" -jakie sa Wasze odczucia i doswiadczenia? pozdrawiam

Właśnie przesiadłem się z 15(1400x1050) na 13(1280x800) cali.
Jest o wiele lzej i wygodniej, ale jednak brakuje tych pikseli w pionie :(

--
CookieMonster

Data: 2009-05-16 18:12:29
Autor: Adax
jaki mobilny laptop
Użytkownik "CookieMonster" <"pn[WYTNIJ_TO]"@g.pl> napisał w wiadomości
[...]

Dzieki wszystkim za wypowiedzi :) Rozumiem, że niektóre wypowiedzi były za 12" bez DVD... Hmmm wlasnie sie nad tym mocno zastanawiam 12" czy 14" :)
To ze ma byc matowa matryca to juz jasne!  Notomiast panorama tez mi nie lezy, ale to juz chyba standard.
Wolałbym standardowy ekran a nie panoramiczny, bo do prezentacji, textów, pdf itp. też mi brakuje w pionie :) Ale wydaje się, że zapomniano o tym, że notebook może być do pracy a nie tyllko do zabawy :)

Data: 2009-05-16 18:26:17
Autor: Grzegorz Krukowski
jaki mobilny laptop
On Sat, 16 May 2009 18:12:29 +0200, "Adax" <Adax_TnijTO@op.pl> wrote:

[...]

Ja mam takiego staruszka jak ten:
http://sklep.akari.pl/sklep/index.php?rp=item&id_tow=2311

Niby ciężki ale do pracy go co dzień w plecaku noszę, samolotem z nim
latam i się przyzwyczaiłem. Długo pracuje na baterii, wgodna
pełnowymiarowa klawiatura, ale to już nie demon prędkości.

Za to mam pewną uwagę co do matrycy - ta dość wysoka rozdzielczość
punktuje przy pracy ze zdjęciami, ale w normalnym użytkowaniu mi
przeszkadza - muszę sporo przeskalować czcionki w Windowsie aby dało
się komfortowo pracować. Po prostu są za małe piksele. Ostatnio
również pobawiłem się w kalibrację i profilowanie tego ekranu i mam na
ten temat tzw. mieszane uczucia ;)
--
Grzegorz Krukowski

Data: 2009-05-16 18:47:42
Autor: Nex@pl
jaki mobilny laptop
Adax pisze:

[...]

IBM Thinkpad X40 wzwyż - do tego stacja dokująca z napędem i powiększona bateria.

Data: 2009-05-17 08:15:04
Autor: Adax
jaki mobilny laptop
Użytkownik "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> napisał w wiadomości news:gumqrd$ev5$1atlantis.news.neostrada.pl...
Adax pisze:
[...]

A co sądzicie o:
DELL Latitude D631 AMD Turion 64 X2 TL-60 2GB 160GB 14,1'' DVD-RW VB (L0863101/OfficeSB)

Poza tym coreDuo czy Turion 64x2  ?

Data: 2009-05-17 09:59:25
Autor: Michal Kawecki
jaki mobilny laptop

Adax pisze:
[...]

Bardzo fajna maszynka.

Poza tym coreDuo czy Turion 64x2  ?

Nie widzę większej różnicy.

Data: 2009-05-17 08:22:10
Autor: Marek Dyjor
jaki mobilny laptop
Adax wrote:
Witam! Czy mobilny laptop, uzywany w podróży i na biurku to 14" czy
12" -jakie sa Wasze odczucia i doswiadczenia? pozdrawiam

jeśli często go chcesz używać na wyjeździe to jak najmniejszy i najlżejszy.

Data: 2009-05-17 13:05:08
Autor: Kot Prezydenta
jaki mobilny laptop

Użytkownik "Adax" <Adax_TnijTO@op.pl> napisał w wiadomości news:gum6hs$n5f$1news.onet.pl...
Witam! Czy mobilny laptop, uzywany w podróży i na biurku to 14" czy 12" -jakie sa Wasze odczucia i doswiadczenia? pozdrawiam

 Laptop z założenie jest mobilny i nie ma znaczenia czy jest 9" czy 17". to od twoich indywidualnych preferencji zalezy czy wolisz mały czy wiekszy. wróżka nie wie czy masz duże łapki, czy bedziesz wiecej pisał czy czytał, czy 3 kg to dla ciebie duzo czy mało. Idź do sklepu weź do łapki i zobacz

Data: 2009-05-17 17:57:20
Autor: Adax
jaki mobilny laptop
Użytkownik "Kot Prezydenta" <cicior@gazeta.pl> napisał w wiadomości
[...]

:) Czy czasami nie jesteś Pali Kot ? Bo podpisujesz się Kot Prezydenta a opowiadasz jak Pali Kot ;) Pozdrawiam

jaki mobilny laptop