jaki mobilny laptop

Data: 2009-05-16 15:30:19
Autor: CookieMonster
jaki mobilny laptop
Dnia Sat, 16 May 2009 13:03:24 +0200, Adax napisał(a):

Witam! Czy mobilny laptop, uzywany w podróży i na biurku to 14" czy 12" -jakie sa Wasze odczucia i doswiadczenia? pozdrawiam

Właśnie przesiadłem się z 15(1400x1050) na 13(1280x800) cali.
Jest o wiele lzej i wygodniej, ale jednak brakuje tych pikseli w pionie :(

--
CookieMonster

Data: 2009-05-16 18:12:29
Autor: Adax
jaki mobilny laptop
Użytkownik "CookieMonster" <"pn[WYTNIJ_TO]"@g.pl> napisał w wiadomości
[...]

Dzieki wszystkim za wypowiedzi :) Rozumiem, że niektóre wypowiedzi były za 12" bez DVD... Hmmm wlasnie sie nad tym mocno zastanawiam 12" czy 14" :)
To ze ma byc matowa matryca to juz jasne!  Notomiast panorama tez mi nie lezy, ale to juz chyba standard.
Wolałbym standardowy ekran a nie panoramiczny, bo do prezentacji, textów, pdf itp. też mi brakuje w pionie :) Ale wydaje się, że zapomniano o tym, że notebook może być do pracy a nie tyllko do zabawy :)

Data: 2009-05-16 18:26:17
Autor: Grzegorz Krukowski
jaki mobilny laptop
On Sat, 16 May 2009 18:12:29 +0200, "Adax" <Adax_TnijTO@op.pl> wrote:

[...]

Ja mam takiego staruszka jak ten:
http://sklep.akari.pl/sklep/index.php?rp=item&id_tow=2311

Niby ciężki ale do pracy go co dzień w plecaku noszę, samolotem z nim
latam i się przyzwyczaiłem. Długo pracuje na baterii, wgodna
pełnowymiarowa klawiatura, ale to już nie demon prędkości.

Za to mam pewną uwagę co do matrycy - ta dość wysoka rozdzielczość
punktuje przy pracy ze zdjęciami, ale w normalnym użytkowaniu mi
przeszkadza - muszę sporo przeskalować czcionki w Windowsie aby dało
się komfortowo pracować. Po prostu są za małe piksele. Ostatnio
również pobawiłem się w kalibrację i profilowanie tego ekranu i mam na
ten temat tzw. mieszane uczucia ;)
--
Grzegorz Krukowski

Data: 2009-05-16 18:47:42
Autor: Nex@pl
jaki mobilny laptop
Adax pisze:

[...]

IBM Thinkpad X40 wzwyż - do tego stacja dokująca z napędem i powiększona bateria.

Data: 2009-05-17 08:15:04
Autor: Adax
jaki mobilny laptop
Użytkownik "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> napisał w wiadomości news:gumqrd$ev5$1atlantis.news.neostrada.pl...
Adax pisze:
[...]

A co sądzicie o:
DELL Latitude D631 AMD Turion 64 X2 TL-60 2GB 160GB 14,1'' DVD-RW VB (L0863101/OfficeSB)

Poza tym coreDuo czy Turion 64x2  ?

Data: 2009-05-17 09:59:25
Autor: Michal Kawecki
jaki mobilny laptop

[...]