jaki modem ma kupić

Data: 2010-12-16 13:26:32
Autor: zbigniew
jaki modem ma kupić
  Bardzo proszę o pomoc
Mój kolega ma neostradę z modemem Pentagram Cerberus P6311-07r i podłaczony komputer to jednego gniazda kart sieciowej

  Chcę zainstalować sobie bramkę VOIP, aby móc korzystać z telefonu VOIP. Jakie
urządzenie musi kupić? ( najtańsze)

Czy możecie  polecić jakiś model? Najlepiej z tych, co są dostępne na allegro. ( może z polskim menu)

Bardzo dziękuję

Data: 2010-12-16 13:36:39
Autor: Waldek Godel
jaki modem ma kupić
Dnia Thu, 16 Dec 2010 13:26:32 +0100, zbigniew napisał(a):

  Bardzo proszę o pomoc
Mój kolega ma neostradę z modemem Pentagram Cerberus P6311-07r i podłaczony komputer to jednego gniazda kart sieciowej

ale ma być z simlockiem, czy bez?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"kazdy fotograf ci powie ze przedmioty  na jasnym tle wychodza zawsze na

Data: 2010-12-16 05:51:47
Autor: dylemat
jaki modem ma kupić
On 16 Gru, 14:36, Waldek Godel <nos...@orangegsm.info> wrote:
Dnia Thu, 16 Dec 2010 13:26:32 +0100, zbigniew napisa (a):

>   Bardzo prosz o pomoc
> M j kolega ma neostrad z modemem Pentagram Cerberus P6311-07r i pod aczony
> komputer to jednego gniazda kart sieciowej

ale ma by z simlockiem, czy bez?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"kazdy fotograf ci powie ze przedmioty  na jasnym tle wychodza zawsze na
czarno." - Pawe "robbo" Kami ski aka Jan Strybyszewski

Waldek ale Ty głupi jesteś  :) jaki simlok

Data: 2010-12-16 13:56:26
Autor: Waldek Godel
jaki modem ma kupić
Dnia Thu, 16 Dec 2010 05:51:47 -0800 (PST), dylemat napisał(a):

Waldek ale Ty głupi jesteś  :) jaki simlok

A jaka neostrada na grupie o gsm?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"wszystkie Androidy razem wziete to blad statystyczny"- Paweł "robbo"

Data: 2010-12-16 16:18:07
Autor: Jan Strybyszewski
jaki modem ma kupić
Waldek Godel pisze:
Dnia Thu, 16 Dec 2010 05:51:47 -0800 (PST), dylemat napisał(a):

Waldek ale Ty głupi jesteś  :) jaki simlok

A jaka neostrada na grupie o gsm?

Waldus ty moj trolu.... juz nie zasmiecaj serwerow

Data: 2010-12-16 14:43:55
Autor: zbigniew
jaki modem ma kupić

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości news:lbx4dpf3luth$.dlglepper.institute.com...
[...]

jasne, ale najpierw musisz przynieść fazę, rozumiem że to wiesz

Data: 2010-12-16 14:34:21
Autor: lumarcin
jaki modem ma kupić
Data: 2010-12-16 14:52:50
Autor: zbigniew
jaki modem ma kupić

Użytkownik "lumarcin" <lumarcin(ciachurachu)@vp.pl> napisał w wiadomości news:ied4gp$l9n$1inews.gazeta.pl...

ja mam grandstrema 382

a polecalbym cos takiego http://allegro.pl/bramka-voip-grandstream-ht-486-ostatnia-okazja-i1368943147.html
 dziękuję

Data: 2010-12-16 22:26:14
Autor: Ryszard C
jaki modem ma kupić

Użytkownik "zbigniew" <z@op.pl> napisał w wiadomości news:ied0hi$mqa$1news.onet.pl...
[...]

Taki router polecam:
TP-Link TD-W8960N AP/ROUTER ADSL 2,4GHz 4xLAN MIMO

Rycho

Data: 2010-12-16 22:27:35
Autor: Ryszard C
jaki modem ma kupić

[...]

[...]