jaki modem ma kupić

Data: 2010-12-16 22:27:35
Autor: Ryszard C
jaki modem ma kupić

Użytkownik "zbigniew" <z@op.pl> napisał w wiadomości news:ied0hi$mqa$1news.onet.pl...
 Bardzo proszę o pomoc
Mój kolega ma neostradę z modemem Pentagram Cerberus P6311-07r i podłaczony komputer to jednego gniazda kart sieciowej

 Chcę zainstalować sobie bramkę VOIP, aby móc korzystać z telefonu VOIP. Jakie
urządzenie musi kupić? ( najtańsze)

Czy możecie  polecić jakiś model? Najlepiej z tych, co są dostępne na allegro. ( może z polskim menu)

Bardzo dziękuję

Polecam: TP-Link TD-W8960N

Rycho

Data: 2010-12-17 16:35:03

[...]