jaki monitor z minimalnie wyższej półki

Data: 2012-07-22 22:10:46
Autor: Tom01
jaki monitor z minimalnie wyższej półki
W dniu 22.07.2012 22:05, chochlik_drukarski pisze:
Jest ktoś w stanie coś mi polecić ?

Wspomniane warunki, ale przy ciut wyższej cenie spełnia NEC P221W.

Wiekszy wybór: http://mva.pl/viewtopic.php?f=40&t=152

--
Tomasz Jurgielewicz
Masz problem z kolorem? Wal śmiało!

Data: 2012-07-22 22:42:41
Autor: chochlik_drukarski
Tom01 wrote:
W dniu 22.07.2012 22:05, chochlik_drukarski pisze:
Jest ktoś w stanie coś mi polecić ?

Wspomniane warunki, ale przy ciut wyższej cenie spełnia NEC P221W.

Wiekszy wybór: http://mva.pl/viewtopic.php?f=40&t=152

To było raczej maksymalne maksimum i to  w przypadku gdyby
monitor poraził mnie swoim pięknem i możliwościami. Alternatywą
jest chociażby ten P19-1 (zakładam że nie trafie na jakiś mega
wyeksploatowany) za nawet niecałe 200zł. Ten model mam sprawdzony
i wiem, że dobrze mi się na nim pracuje. Nie wiem czy chciałbym
zaryzykować prawie 1500 za nowy i potem ewentualnie się meczyć
przez 5 lat.

Ale oczywiście przyjrze się zarówno temu modelowi jak i innym
pod podanym linkiem.

jaki monitor z minimalnie wyższej półki