jaki monitor z minimalnie wyższej półki

Data: 2012-07-25 17:05:28
Autor: chochlik_drukarski
jaki monitor z minimalnie wyższej półki

Użytkownik "chochlik_drukarski" <chochlik_drukarski@wp.pl> napisał w wiadomości news:juhmkv$6t3$1mx1.internetia.pl...
Witam

Do tej pory używałem fujitsu-siemens P19-1 (matryca MVA) oraz samsung 193P (prawdopodobnie
ta sama matryca). S± to monitory bardzo stare ale należ±ce do trochę wyższej półki. Teraz testuje
już chyba pi±ty monitor (niestety same takie najtańsze) i mam wrażenie, że oczy mi odpadn±. Jestem
już prawie zdecydowany na kupienie znowu używanego P19-1 albo P19-2 ale równolegle ogl±dam
też nowe.

Przywróciłem jeden z tych monitorów do życia (co kosztowało więcej niż
te monitory niby działające kosztują na allegro) i chyba się opłaciło bo wreszcie widzę
normalnie.

Z czego to właściwie wynika ?

większa plamka (stosunkowo mała rozdzielczość)
czerń czarna a nie szara
kolory mniej wyprane
nie wali tak po oczach
jeszcze coś ?

Zastanawiam się czy nawet jak kupie super wypasiony monitor za niewiadomo
ile kasy to i tak się nie okaże, że problem leży gdzie indziej

jaki monitor z minimalnie wyższej półki