jaki motocykl

Data: 2011-06-01 18:07:42
Autor: msmoto
jaki motocykl
Witam wszystkich!

Zastanawiam sie nad kupnem motocykla sportowego Chciałbym abyscie mi doradzili czy cbr 1000rr jest to dobry wybór, wybrałem taki motor poniewaz chce go miec na kilka lat tak zeby sie szybko nie znudził dotychczas jezdziłem na kilku sprzetach niestety nie  aż na takich pojemnosciach

-romet
-2 wsk-i
-2 mz etz 150
-suzuki gs 400
-bmw f 650
-az wreszcie cbr 400rr która najbardziej mnie zafascynowała na wszystkich tych motocyklach jazda nie sprawiała mi zadnego trudu chociaz  cbr-ka miała ładne osiągi 4s do setki i max 200 km/h

co sądzicie o tym wyborze. Jak widzicie mam tam jakies doswiadczenie :)

Proszę o pomoc

Data: 2011-06-04 16:25:12
Autor: Wieslaw
jaki motocykl
tutaj sie nie pytaj bo ci tylko jeszcze wieszego zametu narobia.

siadz na moto, przejedz sie i bedziesz wiedzial.