jaki motocykl?

Data: 2012-12-08 16:50:31
Autor: piston998
jaki motocykl?
Jaki motocykl radzicie kupić jako pierwszy chodzi mi o jakiegoś crossa bo mam dobre tereny.  Jakiś do pojemności 125. dodam że mam 150 wzrostu.

Data: 2012-12-09 00:51:02
Autor: Tmek
jaki motocykl?

Użytkownik "piston998" <patryk199830@_NOSPAM_vp.pl> napisał w wiadomości news:eb145f0733791177e52a935803552df1$1grupy.scigacz.pl...
Jaki motocykl radzicie kupić jako pierwszy chodzi mi o jakiegoś crossa bo mam dobre tereny.  Jakiś do pojemności 125. dodam że mam 150 wzrostu.

Zapomniales podac ile wazysz.

Tmek

Data: 2012-12-09 11:47:41
Autor: piston998
jaki motocykl?
Tmek napisal

[...]

Waże 47 kg ;)

Data: 2012-12-10 17:48:11
Autor: morghul
jaki motocykl?
To się zdecyduj bo poprzednio napisałeś ze 50, chyba że 47 to po porannej kupie.
Najlepiej kupić nowego tak na marginesie.

--

morghul

Data: 2013-01-27 23:39:32
Autor: mattaoo