jaki najlepszy film 2010 ?

Data: 2011-01-07 09:06:08
Autor: RedLite
jaki najlepszy film 2010 ?
W dniu 2011-01-07 08:38, oskarżony *PC*, zeznał co następuje:
jak w temacie, jakie sa wasze propozycje i uzasadnienie.

Moja trójka:

Black Swan - powód: Natalie Portman
The Fighter - powód: Christian Bale, poza tym ciekawa, autentyczna historia
Shutter Island - powód: trzyma klimat

antytypy:

Social Network - historia autentyczna i najnowsza, a bełkot
The Town - nic nie ma w tym filmie godnego uwagi, Afleck (aktor) drewniany jak zwykle
Incepcja - ocena 9/10 na IMDB to jest totalne nieporozumienie choć film nie jest taki zły

--
signature

Data: 2011-01-07 09:36:34
Autor: Street Fighter
jaki najlepszy film 2010 ?
Użytkownik RedLite napisał:

Incepcja - ocena 9/10 na IMDB to jest totalne nieporozumienie choć film nie jest taki zły

a twoja ocena? :) xx/10 ??

Data: 2011-01-07 09:58:30
Autor: RedLite
jaki najlepszy film 2010 ?
W dniu 2011-01-07 09:36, oskarżony *Street Fighter*, zeznał co następuje:

a twoja ocena? :) xx/10 ??

Z ręką na sercu dam 6/10. Patrząc zaś na opinie na IMDB dam 4/10 żeby jak się odciąć ;]

--
signature

Data: 2011-01-07 10:02:53
Autor: Street Fighter
jaki najlepszy film 2010 ?
[...]

Dla mnie 8/10, ale to dlatego, ze to SF (no bo SF), wiec z automatu zawyzam ocene, jednak polecajac takim, ktorzy nie cierpia "bajek fantastycznych" to odjalbym 2 punkty wlasnie.

Wiec pytanie, czy oceniajac patrzysz przez swoje preferencje (np. nie lubisz SF) - czy lubisz a mimo to dales 6/10 :)

Data: 2011-01-07 10:17:55
Autor: RedLite
jaki najlepszy film 2010 ?
W dniu 2011-01-07 10:02, oskarżony *Street Fighter*, zeznał co następuje:

Wiec pytanie, czy oceniajac patrzysz przez swoje preferencje (np. nie
lubisz SF) - czy lubisz a mimo to dales 6/10 :)

Nie dam więcej, bo wtedy dla "Obcego", "Łowcy Androidów" czy choćby "Matrixa" zabraknie mi skali. :D

--
signature

Data: 2011-01-07 10:24:31
Autor: Street Fighter
jaki najlepszy film SF w 2010 ?
[...]

Oooo to gdzie plasujesz "Pandorum" i "Moon" - tak z ciekawosci :) Bo jak dla mnie to absolutne przeboje SF 2010 roku.

Do tego dorzucilbym "rozrywkowe" Predators (rozrywkowe, bo patrzac inaczej film leci w dol w ocenach, a jako rozrywka jest oki)

Data: 2011-01-07 10:32:46
Autor: RedLite
jaki najlepszy film SF w 2010 ?
W dniu 2011-01-07 10:24, oskarżony *Street Fighter*, zeznał co następuje:
Oooo to gdzie plasujesz "Pandorum" i "Moon" - tak z ciekawosci :) Bo jak
dla mnie to absolutne przeboje SF 2010 roku.

Pandorum, Moon - super (pewnie 7,5/10 właśnie za to, że SF i że udane) - tyle, że to są filmy z 2009 r. :]

--
signature

Data: 2011-01-07 10:36:31
Autor: Street Fighter
[...]

Oopps :)

JAk ten czas szybko leci ;)

Data: 2011-01-08 01:51:56
Autor: moon
jaki najlepszy film 2010 ?
?RedLite wrote:
[...]

nie przypuszczałem, że jeszcze ktoś wytłucze film o boksie.
no, ale... jak widać są tacy, którzy nie widzieli "Raging Bull".

moon

Data: 2011-01-08 09:39:09
Autor: RedLite
jaki najlepszy film 2010 ?
W dniu 2011-01-08 01:51, oskarżony *moon*, zeznał co następuje:

nie przypuszczałem, że jeszcze ktoś wytłucze film o boksie.
no, ale... jak widać są tacy, którzy nie widzieli "Raging Bull".

Szkoda, że ani "Wściekły byk", ani "The Fighter", to nie są filmy 'o boksie' :]

--
signature

Data: 2011-01-08 11:46:22
Autor: moon
jaki najlepszy film 2010 ?
?RedLite wrote:
[...]

można wszystko zgłębiać i pogłębiać.
w nieskończoność.
bo "Apocalypsis Now" to nie był film o Wietnamie, a "Full Metal Jacket" również.
"Odyseja Kosmiczna" przecież też nie o kosmosie.

Chyba tylko "4 pancerni" o wojnie, ale czy na pewno?

moon

Data: 2011-01-08 12:24:29
Autor: RedLite
jaki najlepszy film 2010 ?
W dniu 2011-01-08 11:46, oskarżony *moon*, zeznał co następuje:

można wszystko zgłębiać i pogłębiać.
w nieskończoność.

A skąd! wystarczy jedna próba/temat.

Taki 'Patton' nie powinien był w ogóle powstać, bo przeca wcześniej była 'Bitwa o Midway'. Tyż o wojnie :]]]

bo "Apocalypsis Now" to nie był film o Wietnamie, a "Full Metal Jacket"
również.

O jakim Wietnamie? Trzymaj się własnej konwencji - O wojnie te filmy były :/

"Odyseja Kosmiczna" przecież też nie o kosmosie.

I aż trudno uwierzyć, że ktoś jeszcze po "Odysei" próbuje 'tłuc' filmy o kosmosie. :D

--
signature

Data: 2011-01-08 13:06:33
Autor: moon
jaki najlepszy film 2010 ?
?RedLite wrote:
[...]

Boks i bokserzy to tak mocno zarysowany temat i takie specyficzne postaci, że nie wierzę, że można zrobić tu coś odkrywczego.
Wolałbym chyba zobaczyć Billy Elliott II.
Mogę zainwestować 20 minut i zobaczyć jak bardzo inny i odkrywczy jest ten" fighter ", ale jeżeli okaże się, że jest dokładnie tak przewidywalny jak widać po recenzjach to będę złośliwy.

moon

Data: 2011-01-08 13:39:01
Autor: RedLite
jaki najlepszy film 2010 ?
W dniu 2011-01-08 13:06, oskarżony *moon*, zeznał co następuje:

[...]

Ale ja napisałem za co doceniam i nie ma tam, nic o odkrywczości :]

Przewidywalny... Film biograficzny musi być w sporym stopniu przewidywalny ;)
Wiadomo, że temat boksu nie jest jakiś szczególnie pojemny i już mocno wyeksploatowany, ale jak ktoś lubi ten temat, to film powinien mu się spodobać. Tym bardziej, że tak naprawdę, to tam więcej jest o rodzinie Wardów aniżeli o boksie.

btw, do kreacji Bale'a dorzuciłbym jako plus rolę matki, też świetna

--
signature

Data: 2011-01-08 18:46:42
Autor: moon
jaki najlepszy film 2010 ?
?RedLite wrote:
[...]

Dlatego, nawiasem mówiąc, nigdy nie oglądam bio-flicków.

[...]

w Raging Bull też jest głównie o rodzinie.
nawet w Rocky też jest dużo o "Aeedrieeennn"

mam mocne podejrzenia, że z góry wiem jak ten film się potoczy, bo czym może mnie zaskoczyć???
zgadnijmy - bokser zacznie chlać/brać w żyłę/lać w ryja żonę - niepotrzebne skreślić.
uderza mu sodówa/odcina się od życzliwych/zadaje z półświatkiem - niepotrzebne skreślić.
poznaje jakieś ździry(w wersji euro- żdzirów) i szlaja się po klubach, nie wraca do domu, itd.
potem nagle zaczynają się niepowodzenia i babranko w duperelach z przeszłości, łzy and shit.

zaskocz mnie - napisz, że zapisał się do kościoła ewangelickiego, przybrał ksywę "bat na szatana" i wygrywał turnieje będąc wiernym mężem, wspaniałym ojcem i dobrym samarytaninem.
Założę się o wszystko, że to chyba niemożliwy scenariusz?
A teraz pójdę przeczytać recenzję, na tym etapie to już wypada, hehe.

moon

Data: 2011-01-08 20:51:07
Autor: RedLite
jaki najlepszy film 2010 ?
W dniu 2011-01-08 18:46, oskarżony *moon*, zeznał co następuje:
[...]

Zaskoczę Cię. Od początku do końca jest gładki jak pupcia niemowlaczka.
Wszystko co złe, to jego brat i matka - pozostaje tylko kwestia lojalności.
Najsłabszy w filmie uważam, jest motyw z tą jego dziewczyną (Amy Adams) mocno sztampowy. (btw, Amy Adams rocznik 74' a wygląda na 20latkę :D)

przybrał ksywę "bat na szatana" i wygrywał turnieje będąc wiernym mężem,
wspaniałym ojcem i dobrym samarytaninem.

To akurat byłoby wtórne (hint:Cassius Clay) :]

--
signature

Data: 2011-01-09 13:12:54
Autor: moon
jaki najlepszy film 2010 ?
?RedLite wrote:
> [...]

Zaskoczę Cię. Od początku do końca jest gładki jak pupcia
niemowlaczka. Wszystko co złe, to jego brat i matka - pozostaje tylko

no, no, muszę przyznać, że jestem zaskoczony.
moon

jaki najlepszy film 2010 ?