jaki najlepszy film 2010 ?

Data: 2011-01-16 23:14:43
Autor: rs
jaki najlepszy film 2010 ?
On Fri, 7 Jan 2011 08:38:55 +0100, "PC" <pawelcy@op.pl> wrote:

jak w temacie, jakie sa wasze propozycje i uzasadnienie.

nie nasze, ale HFPA, a ich uzasadnienie bylo w czasie ceremonii. http://www.huffingtonpost.com/2011/01/16/golden-globes-winners-2011_n_809676.html#s225014&title=Golden_Globes_2011
nie mam wiekszych zastrzezen i chyba nie bylo niespodzianek. <rs>

Data: 2011-01-17 12:08:24
Autor: the_foe
jaki najlepszy film 2010 ?
W dniu 2011-01-17 05:14, rs pisze:
[...]

byla: najlepszy serial komediowy... gleeeeeeeeeeee . dzisus ja sie dziwilem ze to w ogole bylo nominowane! Pokonalo BBT 30rock i nurse Jackie. Nawet Modern Family bylo lepsze...

--
the_foe

Data: 2011-01-17 23:20:17
Autor: rs
jaki najlepszy film 2010 ?
On Mon, 17 Jan 2011 12:08:24 +0100, the_foe <the_foe@wupe.pl> wrote:

[...]

sorry. szkoda mi czasu na seriale, wiec w tym temacie nie mam zdania.
<rs>

jaki najlepszy film 2010 ?