jaki net do tableta tymczasowo

Data: 2013-07-20 13:12:48
Autor: work
jaki net do tableta tymczasowo
Witam

Jaki polecacie net 3G do tableta tymczasowo na wakacje tak na 2-3 miesiące. Jestem zielony w tym temacie. Musze kupić i zamontować kartę sim konkretnego providera a jeżeli tak to jakiego polecacie.

pozdro

Data: 2013-07-20 04:51:56
Autor: brzezi
jaki net do tableta tymczasowo
W dniu sobota, 20 lipca 2013 13:12:48 UTC+2 użytkownik work napisał:
Witam

Jaki polecacie net 3G do tableta tymczasowo na wakacje tak na 2-3 miesi±ce. Jestem zielony w tym temacie. Musze kupić i zamontować kartę sim konkretnego providera a jeżeli tak to jakiego polecacie.

Jak tylko na wakacje, to aktualnie orange ma promocje 6GB za 6zł, mozna wielokrotnie powielac ten pakiet.
Promocja trwa tylko przez wakacje,

Jak na dłużej to poszukaj na allegro ofert na iplus, drozej, ale z dluga waznoscia konta.

Data: 2013-07-20 13:57:55
Autor: ToMasz
W dniu 20.07.2013 13:51, brzezi@gmail.com pisze:
[...]

czy je¶li uruchomię pakiet 31 sierpnia będzie działał 60 dni czy 1 dzień?
ToMasz

Data: 2013-07-20 05:09:26
Autor: brzezi
jaki net do tableta tymczasowo
czy je¶li uruchomię pakiet 31 sierpnia będzie działał 60 dni czy 1 dzień?

A jak Ta kwestie reguluje regulamin? co mowia na infolini?

Data: 2013-07-20 14:07:30
Autor: JoteR
"ToMasz" napisał:

Jak tylko na wakacje, to aktualnie orange ma promocje 6GB za 6zł,

czy je¶li uruchomię pakiet 31 sierpnia będzie działał 60 dni czy 1 dzień?

Hmm, w regulaminie napisano: Ważno¶ć pakietu - 60 dni, nie do dd-mm-rrrr.
Na zdrowy rozum..., ale to przecież Orange, więc o czym ja tu...

JoteR

Data: 2013-07-20 15:31:46
Autor: Maciej Bebenek
jaki net do tableta tymczasowo
ToMasz <news.neostrada.pl@news.neostrada.pl> wrote:

czy jeśli uruchomię pakiet 31 sierpnia będzie działał 60 dni czy 1 dzień?

Pakiet uruchomiony 14 lipca ma ważność do 12 września, więc... :-)

Data: 2013-07-22 17:41:18
Autor: the_foe
W dniu 2013-07-20 15:31, Maciej Bebenek pisze:
ToMasz <news.neostrada.pl@news.neostrada.pl> wrote:

czy jeśli uruchomię pakiet 31 sierpnia będzie działał 60 dni czy 1 dzień?

Pakiet uruchomiony 14 lipca ma ważność do 12 września, więc... :-)

ja załadowałem 21 lipca , napisali ze jest wazny 60dni

--
@foe_pl

Data: 2013-07-20 13:25:49
Autor: sqlwiel
W dniu 2013-07-20 13:12, work pisze:
Witam

Jaki polecacie net 3G do tableta tymczasowo na wakacje tak na 2-3
miesiące. Jestem zielony w tym temacie. Musze kupić i zamontować kartę
sim konkretnego providera a jeĹĽeli tak to jakiego polecacie.

pozdro

Z księżyca spadłeś?
Orange.

--

DziÄ™kujÄ™. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-07-21 10:48:08
Autor: Trybun
W dniu 2013-07-20 13:25, sqlwiel pisze:
[...]

Nie zwróciłeś szanownej uwagi że klient pytał o net 3G. a nie GPRS czy EDGE. Orange mimo że ma najlepszy zasięg w kraju ze wszystkich operatorów jeżeli chodzi o gsm to jednak koszmarnie słaby gdy idzie o właśnie 3G.

Data: 2013-07-21 11:51:14
Autor: jerzu
jaki net do tableta tymczasowo
On Sat, 20 Jul 2013 13:25:49 +0200, sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>
wrote:

Z księżyca spadłe¶?
Orange.

To Ty chyba spadłe¶. Orange ledwie zipie w Warszawie, przeważnie mam
na tablecie GPRS/EDGE, 3G to jak wiatr dobrze zawieje. A z okna widzę
BTS Orange. Nad polskim morzem miałem non stop GPRS, w końcu włozyłem
kartę Play Fresh, za 25 PLNów uruchomiłem sobie 1GB i w końcu ruszyło.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2013-07-21 11:58:15
Autor: jerzu
jaki net do tableta tymczasowo

http://imageshack.us/scaled/large/198/ohr4.png

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2013-07-21 03:07:43
Autor: brzezi
W dniu niedziela, 21 lipca 2013 11:58:15 UTC+2 użytkownik jerzu napisał:
>na tablecie GPRS/EDGE, 3G to jak wiatr dobrze zawieje.

http://imageshack.us/scaled/large/198/ohr4.png

Ja jestem własnie na zadupiu w małej wiosce na mazurach, orange lapie mi HSDPA, mam transfer do 8/3 Mbits

Data: 2013-07-21 12:08:39
Autor: jerzu
On Sun, 21 Jul 2013 03:07:43 -0700 (PDT), brzezi@gmail.com wrote:

Ja jestem własnie na zadupiu w małej wiosce na mazurach, orange lapie mi HSDPA, mam transfer do 8/3 Mbits

No to jeste¶ szczę¶ciarzem :)

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2013-07-21 03:34:03
Autor: brzezi
W dniu niedziela, 21 lipca 2013 12:08:39 UTC+2 użytkownik jerzu napisał:
>Ja jestem własnie na zadupiu w małej wiosce na mazurach, orange lapie mi HSDPA, mam transfer do 8/3 Mbits

No to jeste¶ szczę¶ciarzem :)

Za to plus ma tutaj max EDGE :)

Data: 2013-07-23 08:11:53
Autor: sqlwiel
W dniu 2013-07-21 11:58, jerzu pisze:
On Sun, 21 Jul 2013 11:51:14 +0200, jerzu
<to_jest_fajans.jerzu@interia.pl>  wrote:

Orange ledwie zipie w Warszawie, przeważnie mam
na tablecie GPRS/EDGE, 3G to jak wiatr dobrze zawieje.

Cóż - nie załapałem niuansu. Sorry.

http://imageshack.us/scaled/large/198/ohr4.png

A jak się nazywa soft, z którego jest ten obrazek?

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-07-23 16:52:46
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
jaki net do tableta tymczasowo

"sqlwiel" 51ee1ea6$0$1210$65785112@news.neostrada.pl

[...]

  Network Signal Info
  https://play.google.com/store/apps/details?id=de.android.telnet&hl=pl

Data: 2013-07-24 10:27:48
Autor: KOMTUR
W dniu 2013-07-23 08:11, sqlwiel pisze:

http://imageshack.us/scaled/large/198/ohr4.png

A jak siÄ™ nazywa soft, z ktĂłrego jest ten obrazek?

Google twoim przyjacielem :)

free:

https://play.google.com/store/apps/details?id=de.android.telnet&hl=pl

lub pro:

https://play.google.com/store/apps/details?id=de.android.telnet2&hl=pl

KOMTUR

Data: 2013-07-25 17:51:20
Autor: Artur Ma¶l±g
wrote:

[...]

Ojoj - różnie to bywa. Do tej pory nie narzekałem specjalnie na
zasięg internetu Orange (choć nie zawsze 3G) to mnie skutecznie
wyluzował w ostatnim czasie na północnym wschodzie Polski.
Zasięg internetu Play Online (poza taryfami głosowymi) jest do¶ć
ograniczony, ale jak jest, to stabilniejszy od Orange.

jaki net do tableta tymczasowo