jaki net do tableta tymczasowo

Data: 2013-07-20 13:25:49
Autor: sqlwiel
jaki net do tableta tymczasowo
W dniu 2013-07-20 13:12, work pisze:
Witam

Jaki polecacie net 3G do tableta tymczasowo na wakacje tak na 2-3
miesiące. Jestem zielony w tym temacie. Musze kupić i zamontować kartę
sim konkretnego providera a jeĹĽeli tak to jakiego polecacie.

pozdro

Z księżyca spadłeś?
Orange.

--

DziÄ™kujÄ™. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-07-21 10:48:08
Autor: Trybun
W dniu 2013-07-20 13:25, sqlwiel pisze:
[...]

Nie zwróciłeś szanownej uwagi że klient pytał o net 3G. a nie GPRS czy EDGE. Orange mimo że ma najlepszy zasięg w kraju ze wszystkich operatorów jeżeli chodzi o gsm to jednak koszmarnie słaby gdy idzie o właśnie 3G.

Data: 2013-07-21 11:51:14
Autor: jerzu
jaki net do tableta tymczasowo
On Sat, 20 Jul 2013 13:25:49 +0200, sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>
wrote:

Z księżyca spadłe¶?
Orange.

To Ty chyba spadłe¶. Orange ledwie zipie w Warszawie, przeważnie mam
na tablecie GPRS/EDGE, 3G to jak wiatr dobrze zawieje. A z okna widzę
BTS Orange. Nad polskim morzem miałem non stop GPRS, w końcu włozyłem
kartę Play Fresh, za 25 PLNów uruchomiłem sobie 1GB i w końcu ruszyło.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2013-07-21 11:58:15
Autor: jerzu
jaki net do tableta tymczasowo

http://imageshack.us/scaled/large/198/ohr4.png

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2013-07-21 03:07:43
Autor: brzezi
W dniu niedziela, 21 lipca 2013 11:58:15 UTC+2 użytkownik jerzu napisał:
>na tablecie GPRS/EDGE, 3G to jak wiatr dobrze zawieje.

http://imageshack.us/scaled/large/198/ohr4.png

Ja jestem własnie na zadupiu w małej wiosce na mazurach, orange lapie mi HSDPA, mam transfer do 8/3 Mbits

Data: 2013-07-21 12:08:39
Autor: jerzu
On Sun, 21 Jul 2013 03:07:43 -0700 (PDT), brzezi@gmail.com wrote:

Ja jestem własnie na zadupiu w małej wiosce na mazurach, orange lapie mi HSDPA, mam transfer do 8/3 Mbits

No to jeste¶ szczę¶ciarzem :)

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2013-07-21 03:34:03
Autor: brzezi
W dniu niedziela, 21 lipca 2013 12:08:39 UTC+2 użytkownik jerzu napisał:
>Ja jestem własnie na zadupiu w małej wiosce na mazurach, orange lapie mi HSDPA, mam transfer do 8/3 Mbits

No to jeste¶ szczę¶ciarzem :)

Za to plus ma tutaj max EDGE :)

Data: 2013-07-23 08:11:53
Autor: sqlwiel
W dniu 2013-07-21 11:58, jerzu pisze:
On Sun, 21 Jul 2013 11:51:14 +0200, jerzu
<to_jest_fajans.jerzu@interia.pl>  wrote:

Orange ledwie zipie w Warszawie, przeważnie mam
na tablecie GPRS/EDGE, 3G to jak wiatr dobrze zawieje.

Cóż - nie załapałem niuansu. Sorry.

http://imageshack.us/scaled/large/198/ohr4.png

A jak się nazywa soft, z którego jest ten obrazek?

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-07-23 16:52:46
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
jaki net do tableta tymczasowo

"sqlwiel" 51ee1ea6$0$1210$65785112@news.neostrada.pl

[...]

  Network Signal Info
  https://play.google.com/store/apps/details?id=de.android.telnet&hl=pl

Data: 2013-07-24 10:27:48
Autor: KOMTUR
W dniu 2013-07-23 08:11, sqlwiel pisze:

http://imageshack.us/scaled/large/198/ohr4.png

A jak siÄ™ nazywa soft, z ktĂłrego jest ten obrazek?

Google twoim przyjacielem :)

free:

https://play.google.com/store/apps/details?id=de.android.telnet&hl=pl

lub pro:

https://play.google.com/store/apps/details?id=de.android.telnet2&hl=pl

KOMTUR

Data: 2013-07-25 17:51:20
Autor: Artur Ma¶l±g
wrote:

[...]

Ojoj - różnie to bywa. Do tej pory nie narzekałem specjalnie na
zasięg internetu Orange (choć nie zawsze 3G) to mnie skutecznie
wyluzował w ostatnim czasie na północnym wschodzie Polski.
Zasięg internetu Play Online (poza taryfami głosowymi) jest do¶ć
ograniczony, ale jak jest, to stabilniejszy od Orange.

jaki net do tableta tymczasowo