jaki netbook ok 1300 zł

Data: 2013-10-02 08:49:28
Autor: Krzysiek
jaki netbook ok 1300 zł
Hej może ktoś pomoże wybrać netbooka w kwocie ok 1300 zł
fajnie by było z win7/8, 11,6 cala, zastanawiałem się nad czymś takim: http://www.komputronik.pl/product/170709/Komputery/Laptopy_i_netbooki/Acer_Aspire_ONE_725_4GB_RAM_500GB_HDD_Bluetooth_czarny.html

nie muli się mocno takie cudo? z tego co poczytałem to może lepiej poszukać czegoś na szybciej taktowanym intelu?

pozdrawiam,
Krzysiek

Data: 2013-10-02 12:11:40
Autor: miab
jaki netbook ok 1300 zł
W dniu 2013-10-02 08:49, Krzysiek pisze:
[...]

To jest praktycznie najsłabszy procek na rynku. Będzie mulił.
Poszukaj rzeczywiście jakiego Intela albo choć e-450 czy z tych:
http://www.notebookcheck.pl/AMD-E-Series-E-450.60177.0.html

miab

jaki netbook ok 1300 zł