jaki niedrogi tel nagrywaj±cy rozmowy

Data: 2013-10-13 18:43:44
Autor: PiteR
jaki niedrogi tel nagrywaj±cy rozmowy
Mój angielski nie jest jeszcze brylantowy i przydałaby mi się komórka, która nagrywa wszystkie rozmowy na SD.

--
Piotr

Data: 2013-10-13 22:01:53
Autor: Liwiusz
W dniu 2013-10-13 18:43, PiteR pisze:
Mój angielski nie jest jeszcze brylantowy

Polski też - niespecjalnie...

--
Liwiusz

Data: 2013-10-13 22:42:49
Autor: PiteR
jaki niedrogi tel nagrywaj±cy rozmowy
Liwiusz pisze tak:

Polski też - niespecjalnie...

ale każdego przygłupa zrozumiem.

--
Piotr

Data: 2013-10-13 23:42:35
Autor: ToMasz
W dniu 13.10.2013 22:42, PiteR pisze:
Liwiusz pisze tak:

Polski też - niespecjalnie...

ale każdego przygłupa zrozumiem.

ale napisałe¶ tak, że grupowi dyżurni nie odmówi± sobie drobnej zło¶liwo¶ci!
tani i potrafi±cy nagrywać, to teraz będzie jaki¶ starawy telefon z wnidowsem mobile, albo jaka¶ nokia z sybianem. na WM6 testowałem parę programów, działały dobrze, ale zdarzało się że przestawały nagrywać po np 3 minutach (albo jak gasł ekran), bo telefon przechodził w stan jakiej¶ oszczędno¶ci energetycznej. Tak więc WM - to dobry kierunek, ale dopytaj co do konkretnych modeli. Omnia o ile pamiętam wła¶nie przerywała nagranie po 2 minutach, więc moze kto¶ doradzi jakie¶ htc....

ToMasz

Data: 2013-10-14 07:58:38
Autor: PiteR
ToMasz pisze tak:

ale napisałe¶ tak, że grupowi dyżurni nie odmówi± sobie drobnej
zło¶liwo¶ci! tani i potrafi±cy nagrywać, to teraz będzie jaki¶
starawy telefon z wnidowsem mobile

Długo się zastanawiałem czy zapytać i jak zapytać żeby dyskusja nie poszła w kierunku smartfonów. Nie udało się.

Mam między innymi Nokię 6070 i jej jedynym minusem jest to że na pocz±tku rozmowy trzeba nacisn±ć nagrywaj.

Kupiłbym ze trzy sztuki bo przez jaki¶ czas pewnie będę mieszkał z
rodakami-katolikami pod jednym dachem. Może mi cudownie wyparować.
Może go przejechać koparka, spa¶ć do wody itp itd.

--
Piotr

Data: 2013-10-15 19:11:38
Autor: DJ Abelson®
jaki niedrogi tel nagrywajÄ…cy rozmowy
W dniu 2013-10-13 23:42, ToMasz pisze:
W dniu 13.10.2013 22:42, PiteR pisze:
Liwiusz pisze tak:

Polski teĹĽ - niespecjalnie...

ale każdego przygłupa zrozumiem.

ale napisałeś tak, że grupowi dyżurni nie odmówią sobie drobnej
złośliwości!
tani i potrafiący nagrywać, to teraz będzie jakiś starawy telefon z
wnidowsem mobile, albo jakaĹ› nokia z sybianem.

Nie tylko z WNIDOWSEM ;)
Zwykły szajs telefon Nokia C1-01 ma funkcję nagrywania rozmowy.
--
PO jest tak silne, ĹĽe...ja pierdole!

Data: 2013-10-14 00:15:25
Autor: animka
jaki niedrogi tel nagrywajÄ…cy rozmowy
W dniu 2013-10-13 22:42, PiteR pisze:
Liwiusz pisze tak:

Polski teĹĽ - niespecjalnie...

ale każdego przygłupa zrozumiem.

LOL

--
animka

Data: 2013-10-14 00:17:45
Autor: animka
jaki niedrogi tel nagrywajÄ…cy rozmowy
W dniu 2013-10-13 22:42, PiteR pisze:
Liwiusz pisze tak:

Polski teĹĽ - niespecjalnie...

ale każdego przygłupa zrozumiem.

Fajne, chociaż Liwiusza uważam za inteligentnego człowieka, a to co on sobie o mnie myśli to dla mnie nieistotne :-)

--
animka

Data: 2013-10-14 00:15:01
Autor: animka
W dniu 2013-10-13 22:01, Liwiusz pisze:
W dniu 2013-10-13 18:43, PiteR pisze:
MĂłj angielski nie jest jeszcze brylantowy

Polski teĹĽ - niespecjalnie...

LOL
Popłakałam się ze śmiechu, chociaż swoje wady znam. Każdy ma jakies wady.

--
animka

Data: 2013-10-14 08:09:43
Autor: Marcin N
jaki niedrogi tel nagrywaj±cy rozmowy
W dniu 2013-10-13 22:01, Liwiusz pisze:
W dniu 2013-10-13 18:43, PiteR pisze:
Mój angielski nie jest jeszcze brylantowy

Polski też - niespecjalnie...

Nie łapię. Na czym polega jego rzekomy bł±d?

--
MN

Data: 2013-10-14 09:20:28
Autor: Liwiusz
W dniu 2013-10-14 08:09, Marcin N pisze:
W dniu 2013-10-13 22:01, Liwiusz pisze:
W dniu 2013-10-13 18:43, PiteR pisze:
Mój angielski nie jest jeszcze brylantowy

Polski też - niespecjalnie...

Nie łapię. Na czym polega jego rzekomy bł±d?

A co to znaczy brylantowy?

--
Liwiusz

Data: 2013-10-14 16:11:32
Autor: Marcin N
W dniu 2013-10-14 09:20, Liwiusz pisze:
[...]

Jaja se robisz? Serio mam Ci tłumaczyć?

--
MN

Data: 2013-10-14 17:59:41
Autor: Michal Tyrala
On Mon, 14 Oct 2013 16:11:32 +0200, Marcin N wrote:

> A co to znaczy brylantowy?

 Jaja se robisz? Serio mam Ci tłumaczyć?

W kontekscie ,,Mój angielski nie jest jeszcze brylantowy''? Napieraj,
tylko chwila, zrobie sobie popcorn. :-)

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2013-10-14 20:31:26
Autor: Krzysztof 45
W dniu 2013-10-14 19:59, Michal Tyrala pisze:
[...]

Wiesz co to jest brylant? Jak wygl±da? Jak by¶ go opisał? :)

--
Krzysiek
http://niewygodne.info.pl/index.htm

Data: 2013-10-15 14:41:04
Autor: Marcin N
[...]

Idealnie pasuj± tu "brylanty rzucone między wieprze". Prosty człowiek potrzebuje prostego słownictwa. Bez "kurwa" i "pierdolę" nie da się dogadać. Szkoda.

--
MN

Data: 2013-10-15 15:00:48
Autor: Liwiusz
W dniu 2013-10-15 14:41, Marcin N pisze:
[...]

Widzę, że przysłów też nie znasz ;)

potrzebuje prostego słownictwa. Bez "kurwa" i "pierdolę" nie da się
dogadać. Szkoda.

Człowiek nauczył się angielskiego na tyle, że już zna słowo brilliant. Ale nie zna polskiego na tyle, że nie wie, że nie tłumaczy się tego na "brylantowy".

--
Liwiusz

Data: 2013-10-15 15:30:44
Autor: Michal Tyrala
On Tue, 15 Oct 2013 14:41:04 +0200, Marcin N wrote:

> W kontekscie ,,Mój angielski nie jest jeszcze brylantowy''? Napieraj,
> tylko chwila, zrobie sobie popcorn. :-)

 Idealnie pasuj± tu "brylanty rzucone między wieprze".

Za moich czasów *przed* wieprze rzucało się *perły*.

 Prosty człowiek potrzebuje prostego słownictwa. Bez "kurwa" i
 "pierdolę" nie da się dogadać. Szkoda.

To s± Twoje problemy i musisz z nimi żyć. Z tłumaczenia tego
brylantowania już się rozumiem wycofałe¶?

PS. Wy serio nie rozumiecie, że brilliant w tym kontek¶cie się tłumaczy
jednak nieco inaczej?

Data: 2013-10-15 18:51:31
Autor: Marcin N
W dniu 2013-10-15 17:30, Michal Tyrala pisze:
[...]

Możesz mówić do mnie w liczbie pojedynczej. Nie ma problemu.

Piter zastosował grę słown±. Sprytnie powi±zał dwa znaczenia podobnych słów. Fajna przeno¶nia nie pozbawiona poczucie humoru. Kto¶ nie zrozumiał, kto¶ powiedział za dużo i teraz kilku zacietrzewionych próbuje bronić swoich słów. Niech broni±, mi to bez różnicy.

Mojej parafrazy też nie zamierzam tłumaczyć. Kto chce - niech udowadnia swoje racje, nie robi mi to różnicy.

--
MN

Data: 2013-10-15 21:02:54
Autor: Michal Tyrala
On Tue, 15 Oct 2013 18:51:31 +0200, Marcin N wrote:
 Mojej parafrazy też nie zamierzam tłumaczyć.

Szkoda, popcorn się zmarnuje...

PS. Jak na takiego ,,wyedukowanego'', to trochę szybko się poddajesz.

Data: 2013-10-15 15:53:43
Autor: sqlwiel
jaki niedrogi tel nagrywaj±cy rozmowy
W dniu 2013-10-15 14:41, Marcin N pisze:

Idealnie pasuj± tu "brylanty rzucone między wieprze". Prosty człowiek

Przed wieprze rzuca się (a raczej nie rzuca się) perły, a nie brylanty. Frazeologię też trzeba znać.

potrzebuje prostego słownictwa. Bez "kurwa" i "pierdolę" nie da się
dogadać. Szkoda.

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-10-16 05:13:45
Autor: Dominik & Co
Dnia 15.10.2013 sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com> napisał/a:

Przed wieprze rzuca się (a raczej nie rzuca się) perły, a nie brylanty. Frazeologię też trzeba znać.

Jak pisał Lec "znałem człowieka tak nieoczytanego, że cytaty z klasyków
musiał wymyślać sam" ;-)

--
Dominik & kÄ…pany (via slrn)
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.

Data: 2013-10-15 16:19:34
Autor: Akarm
[...]

Zgadza się, wyj±tkowo trafnie okre¶liłe¶ swoj± znajomo¶ć rzeczy! :D

Prosty człowiek
potrzebuje prostego słownictwa.

I tego się trzymaj.
Zawsze to lepiej, kiedy się człowiek nie o¶miesza.

--
          Akarm
http://bykom-stop.avx.pl

Data: 2013-10-15 16:50:49
Autor: JoteR
[OT] jaki niedrogi tel nagrywaj±cy rozmowy
"Akarm" napisał:

W kontekscie ,,Mój angielski nie jest jeszcze brylantowy''?
Napieraj, tylko chwila, zrobie sobie popcorn. :-)

Prosty człowiek
potrzebuje prostego słownictwa.

I tego się trzymaj.

Przeczytaj jeszcze raz post Krzysztofa, tym razem dla odmiany ze zrozumieniem, może wówczas dostrzeżesz, że powyższe okre¶lenie nie jest pozbawione sensu.

JoteR

Data: 2013-10-14 01:43:10
Autor: the_foe
jaki niedrogi tel nagrywaj±cy rozmowy
W dniu 2013-10-13 18:43, PiteR pisze:
Mój angielski nie jest jeszcze brylantowy i przydałaby mi się komórka,
która nagrywa wszystkie rozmowy na SD.

rzecz jasna mówimy o androidzie? To chyba bez custom kernel nie pojdzie na wiekszosci (samsung ponoc nagrywa na standardowym ROMie). A cos mnie sie obiło o uszy ze HTC ma sprzetowa blokade i sie nie da.

--
@foe_pl

Data: 2013-10-14 06:56:30
Autor: Dominik & Co
jaki niedrogi tel nagrywajÄ…cy rozmowy
Dnia 13.10.2013 the_foe <the_foe@wupe.pl> napisał/a:

rzecz jasna mĂłwimy o androidzie? To chyba bez custom kernel nie pojdzie na wiekszosci (samsung ponoc nagrywa na standardowym ROMie). A cos mnie

Na moim służbowym Ace2 nagrywa tylko z mikrofonu. Chyba, że niekoszerny
program, bo jest ich coś z pińcet. Poleci ktoś coś sprawdzonego?
(może być płatny).

Data: 2013-10-14 17:41:19
Autor: Irokez
W dniu 2013-10-14 08:56, Dominik & Co pisze:
Na moim służbowym Ace2 nagrywa tylko z mikrofonu. Chyba, że niekoszerny
program, bo jest ich coś z pińcet. Poleci ktoś coś sprawdzonego?
(może być płatny).

Na ACE oraz Advanced działa Auto Call Recorder Pro 3.07.
Ale na Galaxy 4 przetestowałem z powodzeniem i bardzo dobrą jakością Record My Call 4.36. Tylko w ustawieniach trzeba było zmienić źródło dźwięku.
http://nathanielkh.blogspot.com/2012/11/record-my-call-change-log.html

--
Irokez

Data: 2013-10-15 06:07:58
Autor: Dominik & Co
Dnia 14.10.2013 Irokez <no.email@wp.pl> napisał/a:

[...]

Dzięki, sprawdzę oba.

Data: 2013-10-16 05:23:51
Autor: Dominik & Co
jaki niedrogi tel nagrywajÄ…cy rozmowy
Dnia 14.10.2013 Irokez <no.email@wp.pl> napisał/a:

Na ACE oraz Advanced działa Auto Call Recorder Pro 3.07.

Niniejszym z satysfakcjÄ… donoszÄ™, ĹĽe to:

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.globaleffect.callrecord&hl=pl

(Automatic Call Recorder- nie wiem, czy ten miałeś na myśli)
działa ładnie na Ace2. Nagrywa nie z mikrofonu, lecz z toru
telefonicznego (Audio Source: Voice Call), Ĺ‚adnie i czysto.
Co prawda testujÄ™ krĂłtko, moĹĽe jakieĹ› felery wyjdÄ…- oby nie.

Niestety działa tylko po aktualizacji Androida do 4.1.2
("oficjalnej", KIESem), ale bez roota czy inszych hackĂłw.

Dzięki za trop.

Data: 2013-10-14 08:59:08
Autor: Chris
jaki niedrogi tel nagrywaj±cy rozmowy
the_foe nabazgrał(a):

[...]

W HTC da się o le wgra się customa .. działa bo miałem HTC i działało.
Samsung też potrzebuje customa chyba że jaki¶ stary i egzotyczny model co nie miał blokady albo o tym zapomnieli :)

--
www.bezwypadkowy.net - SprawdĽ historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
www.automo.pl - SprawdĽ VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkow±.

Data: 2013-10-14 09:09:34
Autor: sqlwiel
W dniu 2013-10-14 08:59, Chris pisze:

W HTC da się o le wgra się customa .. działa bo miałem HTC i działało.

Qrde... Ja nie rozumiem o czym-Wy-tu...
Przecież istniej± jeszcze (i dobrze się maj±) stare nokie, sonieriki, motki itp bez "symbianów", wm, andków i chwctj, które nagrywaj± i choćby godzinne rozmowy (niektóre pikaj± co minutę), maj± obsługę karty (no - SE nie SD, a MS), a kupić je można za cenę flaszki.

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-10-14 10:05:46
Autor: Chris
jaki niedrogi tel nagrywaj±cy rozmowy
sqlwiel" <"nick nabazgrał(a):

[...]

Ja tylko podałem że HTC działa a nie że inne tel. nie maj± takiej opcji :)
Ciekawe czy działa takie nagrywanie na starym SE K750 bo mam w szufladzie :)

Data: 2013-10-14 07:06:49
Autor: Dominik & Co
Dnia 13.10.2013 PiteR <email@fauszywy.pl> napisał/a:
Mój angielski nie jest jeszcze brylantowy i przydałaby mi się komórka, która nagrywa wszystkie rozmowy na SD.

Na SD będzie cieżko, ma microsd prędzej (ale też różowo).

Mogę polecić albo coś starszego w dobrym stanie (np. Nokia
z Symbianem, ew. Benq-Siemens S68) albo jakiś najtańszy
smartfon z Androidem, choć tu bez hacków pewnie się nie obędzie.

Producenci telefonĂłw olewajÄ… obecnie funkcje typowo telefoniczne,
takie jak filtrowanie czy nagrywanie rozmów, voice mail itp. Teraz smartfon to w założeniu zabawka dla 13-latka, a przez "telefon
biznesowy" rozumiejÄ… terminal do firmowej poczty i netu.

Data: 2013-10-14 09:38:51
Autor: Waldek Godel
jaki niedrogi tel nagrywajÄ…cy rozmowy
Dnia Mon, 14 Oct 2013 07:06:49 +0000 (UTC), Dominik & Co napisał(a):

Mogę polecić albo co¶ starszego w dobrym stanie (np. Nokia
z Symbianem, ew. Benq-Siemens S68) albo jaki¶ najtańszy
smartfon z Androidem, choć tu bez hacków pewnie się nie obędzie.

http://shop.psiloc.com/Category.aspx?cat=VoxTrack#_
Pod "twój telefon" jest cała lista
--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rz±d może zrobić dla ciebie.

Data: 2013-10-14 13:10:09
Autor: Dominik & Co
Dnia 14.10.2013 Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> napisał/a:
http://shop.psiloc.com/Category.aspx?cat=VoxTrack#_
Pod "twój telefon" jest cała lista

... i nie ma na niej "mojego" ace2 (sluzbowego).
Na prywatnej E51 mam dzialajacy program.

Data: 2013-10-14 23:42:02
Autor: Waldek Godel
Dnia Mon, 14 Oct 2013 13:10:09 +0000 (UTC), Dominik & Co napisał(a):

.. i nie ma na niej "mojego" ace2 (sluzbowego).

Wydawaloby mi sie, ze uruchamianie symbianowego programu na Ace2 moze nie byc najwygodniejszym rozwiazaniem na swiecie, ale ja to truskawki cukrem...

Data: 2013-10-15 06:23:29
Autor: Dominik & Co
[...]

A skąd lotna myśl, że chcę uruchamiać symbianowy program na Ace2?

Dobra, napiszę prostym żołnierskim językiem: Po kiego zbója mi podajesz
program na Symbiana, jak pytałem o Androida?

Data: 2013-10-14 21:59:15
Autor: Maciek
Dnia Mon, 14 Oct 2013 09:38:51 +0100, Waldek Godel napisał(a):

http://shop.psiloc.com/Category.aspx?cat=VoxTrack#_
Pod "twój telefon" jest cała lista

Mikrofon zbiera dzwiek z glosnika, czy rozmowca jest nagrywany
"bezposrednio"?

--
Maciek

Od kolijevke, pa do groba, za ispiranje mozga je doba

Data: 2013-10-14 21:07:46
Autor: Waldek Godel
Dnia Mon, 14 Oct 2013 21:59:15 +0200, Maciek napisał(a):

Mikrofon zbiera dzwiek z glosnika, czy rozmowca jest nagrywany
"bezposrednio"?

W symbianie bezpo¶rednio. Dlatego to takie dobre telefony do tego celu.
I jest to jeden z powodów dla których mam zdanie jakie mam o tzw.
współczesnych systemach mobilnych

Data: 2013-10-15 19:53:48
Autor: G Nowak
On 14/10/2013 08:06, Dominik & Co wrote:
[...]

Ubiegles mnie, zamierzalem polecic SL45 ;)

--
Pozdr

Data: 2013-10-14 08:25:47
Autor: Serwis
jaki niedrogi tel nagrywaj±cy rozmowy

która nagrywa wszystkie rozmowy na SD.

Najtanszy pewnie bedzie Siemens SL-45i tylko ze on obsluguje karty MMC a nie SD

jaki niedrogi tel nagrywaj±cy rozmowy