jaki niedrogi tel nagrywajÄ…cy rozmowy

Data: 2013-10-14 07:06:49
Autor: Dominik & Co
jaki niedrogi tel nagrywajÄ…cy rozmowy
Dnia 13.10.2013 PiteR <email@fauszywy.pl> napisał/a:
Mój angielski nie jest jeszcze brylantowy i przydałaby mi się komórka, która nagrywa wszystkie rozmowy na SD.

Na SD będzie cieżko, ma microsd prędzej (ale też różowo).

Mogę polecić albo coś starszego w dobrym stanie (np. Nokia
z Symbianem, ew. Benq-Siemens S68) albo jakiś najtańszy
smartfon z Androidem, choć tu bez hacków pewnie się nie obędzie.

Producenci telefonów olewają obecnie funkcje typowo telefoniczne,
takie jak filtrowanie czy nagrywanie rozmów, voice mail itp. Teraz smartfon to w założeniu zabawka dla 13-latka, a przez "telefon
biznesowy" rozumiejÄ… terminal do firmowej poczty i netu.

--
Dominik & kÄ…pany (via slrn)
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.

Data: 2013-10-14 09:38:51
Autor: Waldek Godel
jaki niedrogi tel nagrywajÄ…cy rozmowy
Dnia Mon, 14 Oct 2013 07:06:49 +0000 (UTC), Dominik & Co napisa³(a):

Mogê poleciæ albo co¶ starszego w dobrym stanie (np. Nokia
z Symbianem, ew. Benq-Siemens S68) albo jaki¶ najtañszy
smartfon z Androidem, choæ tu bez hacków pewnie siê nie obêdzie.

http://shop.psiloc.com/Category.aspx?cat=VoxTrack#_
Pod "twój telefon" jest ca³a lista
--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rz±d mo¿e zrobiæ dla ciebie.

Data: 2013-10-14 13:10:09
Autor: Dominik & Co
Dnia 14.10.2013 Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> napisał/a:
http://shop.psiloc.com/Category.aspx?cat=VoxTrack#_
Pod "twój telefon" jest cała lista

... i nie ma na niej "mojego" ace2 (sluzbowego).
Na prywatnej E51 mam dzialajacy program.

Data: 2013-10-14 23:42:02
Autor: Waldek Godel
jaki niedrogi tel nagrywajÄ…cy rozmowy
Dnia Mon, 14 Oct 2013 13:10:09 +0000 (UTC), Dominik & Co napisa³(a):

.. i nie ma na niej "mojego" ace2 (sluzbowego).

Wydawaloby mi sie, ze uruchamianie symbianowego programu na Ace2 moze nie byc najwygodniejszym rozwiazaniem na swiecie, ale ja to truskawki cukrem...

Data: 2013-10-15 06:23:29
Autor: Dominik & Co
[...]

A skąd lotna myśl, że chcę uruchamiać symbianowy program na Ace2?

Dobra, napiszę prostym żołnierskim językiem: Po kiego zbója mi podajesz
program na Symbiana, jak pytałem o Androida?

Data: 2013-10-14 21:59:15
Autor: Maciek
jaki niedrogi tel nagrywajÄ…cy rozmowy
Dnia Mon, 14 Oct 2013 09:38:51 +0100, Waldek Godel napisa³(a):

http://shop.psiloc.com/Category.aspx?cat=VoxTrack#_
Pod "twój telefon" jest ca³a lista

Mikrofon zbiera dzwiek z glosnika, czy rozmowca jest nagrywany
"bezposrednio"?

--
Maciek

Od kolijevke, pa do groba, za ispiranje mozga je doba

Data: 2013-10-14 21:07:46
Autor: Waldek Godel
jaki niedrogi tel nagrywajÄ…cy rozmowy
Dnia Mon, 14 Oct 2013 21:59:15 +0200, Maciek napisa³(a):

Mikrofon zbiera dzwiek z glosnika, czy rozmowca jest nagrywany
"bezposrednio"?

W symbianie bezpo¶rednio. Dlatego to takie dobre telefony do tego celu.
I jest to jeden z powodów dla których mam zdanie jakie mam o tzw.
wspó³czesnych systemach mobilnych

Data: 2013-10-15 19:53:48
Autor: G Nowak
jaki niedrogi tel nagrywaj±cy rozmowy
On 14/10/2013 08:06, Dominik & Co wrote:
Dnia 13.10.2013 PiteR <email@fauszywy.pl> napisa³/a:
Mój angielski nie jest jeszcze brylantowy i przyda³aby mi siê komórka,
która nagrywa wszystkie rozmowy na SD.

Na SD bêdzie cie¿ko, ma microsd prêdzej (ale te¿ ró¿owo).

Mogê poleciæ albo co¶ starszego w dobrym stanie (np. Nokia
z Symbianem, ew. Benq-Siemens S68) albo jaki¶ najtañszy
smartfon z Androidem, choæ tu bez hacków pewnie siê nie obêdzie.

Ubiegles mnie, zamierzalem polecic SL45 ;)

--
Pozdr

jaki niedrogi tel nagrywajÄ…cy rozmowy