jaki olej wlać do kompresora

Data: 2011-04-14 13:55:10
Autor: J.F.
jaki olej wlać do kompresora
Użytkownik "zorby" <zorby@usunto.onet.pl> napisał w wiadomości news:io3mbi$iri$1news.onet.pl...
Witam, mam taki kompresorek ze zbiornikiem 20l, 1 tÅ‚okowy taki tani za 400zÅ‚ z  marketu - teraz zastanawiam sie nad wymiana tam oleju, co tam wlać? może zwykÅ‚y samochodowy? jak tak to o jakich parametrach

P.S. wiem ze są typowo do sprężarek - oglądałem taki ale nie pisało na opakowaniu o jego parametrach i tak się zastanawiam czy nie jest to jakiś popularny samochodowy a sprzedawany 3xdrożej bo niby ekstra do sprężarek

A na pewno drozej ?
Na oko tam wystarczy "zwykla oliwa", nie trzeba calej masy polepszaczy z oleju typowo silnikowego.

No i nie wiem jaka temperatura pracy - tez kolo 90 stopni, czy jednak mniej ?

J.

jaki olej wlać do kompresora