jaki operator do alarmu...

Data: 2012-11-26 14:36:13
Autor: AT
jaki operator do alarmu...

Co się dzisiaj stosuje do centralek alarmowych jako powiadamianie GSM? Są
jakieś tanie prepaidy z długą ważnością konta?

Ja proponuję rozwiązanie jeśli np masz satela alarm np.: integra 64 32 lub 128
zakupić moduł ETHM-1 do tego podłaczyć VOIP bramkę albo zwykly stacjonarny
i masz pełną kontrolę nad domem i alarmem przez aplikację na smartfonie, a powiadamianie telefoniczne, sprawdza się rewelacyjnie, mozesz telefon otwierac zdalnie drzwi, rolety właczać swiatło wyłączyć/włączyć alarm itp.

a jak nie to play na rok ważna karta i co roku zmieniąc ja wybrałem opcję opisana wyżej

pozdrawiam
AT

jaki operator do alarmu...