jaki operator nadaje sie na (prawie) darmowąprzechowalnięzłotych numerow?

Data: 2009-06-26 22:58:49
Autor: kredytywkarpaczu1
jaki operator nadaje sie na (prawie) darmowąprzechowalnięzłotych numerow?
już za parę dni, za dni parę... można gratis przenieść prepaida do takiego operatora,
którego sobie wybierzemy.

Mam parę złotych nr orangutana, ale nie chcę ich ani
od ręki sprzedawać ani karmić nowego operatora doładowaniami
których nie zamierzam używać. Gdzie "na razie" przenieść te nr?

może play (ważność rok?)
może cyfrowy polsat (ważność do końca świata)?

Play żąda 30zł za starter, Orange 10zł, a inni?
Ile płaci sie w Erze? w Pulsie? Rodzinie Rydzyka?

Data: 2009-06-26 23:05:21
Autor: Piotr M
kredytywkarpaczu1@op.pl pisze:
już za parę dni, za dni parę... można gratis przenieść prepaida do takiego operatora,
którego sobie wybierzemy.

Nie bój nie bój, za te jeszcze "parę dni" sam odpowiesz sobie na tego posta :)

--
pzdr, Piotr M

Data: 2009-06-26 23:34:55
Autor: kredytywkarpaczu1
> [...]
> którego sobie wybierzemy.

Nie bój nie bój, za te jeszcze "parę dni" sam odpowiesz sobie na tego posta :)

na tę chwilę, przypuszczam, że do używania nadaje sie play mobile
a do pełnienia roli zamrażarki chyba cyfrowy polsat

ale chętnie poznam kontrargumenty --

Data: 2009-06-26 23:36:30
Autor: Paweł Gąska
jaki operator nadaje sie na (prawie) darmową przechowalnięzłotych numerow?
Witam,

W odpowiedzi na maila od Piotr M
z dnia: 2009-06-26 23:05:
[...]

albo mu te numery przy okazji ukradną ;)

Paweł

Data: 2009-06-26 23:41:53
Autor: kredytywkarpaczu1
jaki operator nadaje sie na (prawie) darmowąprzechowalnięzłotych numerow?

albo mu te numery przy okazji ukradną ;)

kolega poruszył ciekawy aspekt zagadnienia:
które sieci gwarantuja bezpieczeństwo zarejestrowanego
numeru, a które nie gwarantują?

I czy numer zarejestrowany można ukraść? Bo audycja
Weissa walczącego z orangutanami dot. o ile pamiętam
numeru NIEZAREJESTROWANEGO --

Data: 2009-06-28 14:09:38
Autor: W
jaki operator nadaje sie na (prawie) darmowąprzechowalnięzłotych numerow?
 wystukał, co następuje:

Play żąda 30zł za starter, Orange 10zł, a inni?
Ile płaci sie w Erze? w Pulsie? Rodzinie Rydzyka?

podobno na 9 też można przenieść, ale salon musi mieć 'czyste' karty o takim nominale...

Data: 2009-06-28 16:53:49
Autor: JoteR
jaki operator nadaje sie na (prawie) darmowąprze chowalnięzłotych numerow?
"W" napisał:

Play żąda 30zł za starter,

podobno na 9 też można przenieść,

"Podobno" jest to zapisane w regulaminie:
http://web.playmobile.pl/pl/play-karta/promocje/przejscie/index.html
http://web.playmobile.pl/resources/pdf/Regulamin_Oferty_Promocyjnej_Przejdz_do_Play_Fresh.pdf

ale salon musi mieć 'czyste' karty o takim nominale...

W Karpaczu AFAIK i tak nie ma salonu PLAY, za to w Jeleniej Górze są 4 Germanosy i Empik na dokładkę, w którymś chyba będzie?

JoteR

Data: 2009-06-29 16:05:22
Autor: W
jaki operator nadaje sie na (prawie) darmowąprzechowalnięzłotych numerow?
JoteR wystukał, co następuje:

"W" napisał:

Play żąda 30zł za starter,

[...]

Napisałem "podobno" własnie ze względu na wątki na forum play i tutaj, że takie startery to jak yeti (;