jaki pc dla mnie

Data: 2011-03-25 13:43:10
Autor: Q
jaki pc dla mnie
Założenia mam takie:
Stacjonarny w dużej obudowie pod biurko ( mam specjalne miejsce)

Duza obudowa? Teraz? W dobie psotepujacej minuaturyzacji? :)
Pewnie w takiej obudowie nie bedziesz miala zbyt duzo napakowane,
wiec nawet problemow z chlodzeniem nie bedzie.

Nie podalas najwazniejszej informacji - ile kasy mozesz wydac na owego kompa :).

Moze to da Ci jakis poglad co / za ile mozna teraz dostac:

http://www.purepc.pl/zestawy_komputerowe/zestawy_komputerowe_na_marzec_2011
http://www.purepc.pl/zestawy_komputerowe/zestawy_komputerowe_na_marzec_2011?page=0,4

http://infobit.pl/polecane/polecane-zestawy-komputerowe
http://infobit.pl/polecane/polecane-zestawy-komputerowe/5

http://www.forum.pcforum.eu/polecane-zestawy-komputerowe-na-styczen-2011-luty-2011-t933.html

Data: 2011-03-25 05:49:20
Autor: aga
jaki pc dla mnie
On 25 Mar, 13:43, "Q" <n...@spam.pl> wrote:
> [...]

wiec nawet problemow z chlodzeniem nie bedzie.

Nie podalas najwazniejszej informacji - ile kasy mozesz wydac na owego kompa
:).

Moze to da Ci jakis poglad co / za ile mozna teraz dostac:

http://www.purepc.pl/zestawy_komputerowe/zestawy_komputerowe_na_marze...http://www.purepc.pl/zestawy_komputerowe/zestawy_komputerowe_na_marze...

http://infobit.pl/polecane/polecane-zestawy-komputerowehttp://infobit.pl/polecane/polecane-zestawy-komputerowe/5

http://www.forum.pcforum.eu/polecane-zestawy-komputerowe-na-styczen-2...

fajna stronka, podałam , nie czytałeś całości

jaki pc dla mnie