jaki piec - kuchnia?

Data: 2009-06-29 13:00:16
Autor: tomi71
jaki piec - kuchnia?
Witam!

czy ktoś używa tych modeli? Jakie macie doświadczenia?

AMICA Kuchnia 56GcE3.33ZpTaSrx kontra AMICA Kuchnia 56GcE3.43ZpTaKDSr

ta druga ma właściwie wszystko co pierwsza plus rożen obrotowy.
Opnie natomiast są bradzo skrajne; pierwsza generalnie bardzo dobre a druga zgoła odmienne. Niby to samo a taka różnica w ocenach. Zwłaszcza jeśli chodzi o dokładność potencjometru temperatury piekarnika.

pozdrawiam
Tomi

Data: 2009-06-29 14:18:00
Autor: Tomasz O.
jaki piec - kuchnia?
Użytkownik "tomi71" <matulaskocz@interia.pl> napisał w wiadomości news:h2a708$3ea$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Generalnie może lekko OT ale polecam zastanowić się co do tych rusztów. Miałem okazję używać kilka razy kuchni z takim rusztem i prawie resztę włosów straciłem. Jak dużo gotujesz i często zdaża Ci się używać na raz 3-4 palników a na nich jakieś większe garnki czy patelnie to to jest dramat. Można sobie albo komuś ała zrobić bo na tych rusztach wszystko musi stać prawie idealnie na środku, inaczej się przewarca. Co do tych modeli nie mam żadnego doświadczenia ale żeby było chociaż trochę w temacie to mam kuchnie gazowo - elektryczną Amica i na prawdę jestem bardzo zadowolony. 3 lata działa bez zarzutu. Kiedyś mocno chwaliłem Mastercooka ale zdażały się tam awarie zabezpieczeń i zapalaczy. Amica używana dość intensywnie działa perfekcyjnie.

Tomasz

jaki piec - kuchnia?