jaki plecak rowerowo-nierowerowy

Data: 2016-02-20 19:18:20
Autor: JaceK
jaki plecak rowerowo-nierowerowy
Czy możecie polecić jakieś plecaki o pojemności 25-30l, wygląd nierowerowy ale z sensownym systemem nośnym i wentylacji pleców? Czyli taki nie wybitnie rowerowy ale dobrze sprawdzający się na rowerze.

JaceK

Data: 2016-02-20 19:43:28
Autor: 2late
On 20/02/2016 06:18, JaceK wrote:
Czy możecie polecić jakieś plecaki o pojemności 25-30l, wygląd nierowerowy
ale z sensownym systemem nośnym i wentylacji pleców? Czyli taki nie
wybitnie rowerowy ale dobrze sprawdzający się na rowerze.

http://www.ospreyeurope.com/gb_en/pack-selector/escapist-32?

Mam to od pazdziernika i codziennie z tym dojezdzam do pracy.
Mozna go troche paskami spiac albo zaladowac porzadnie, swietny wybor a na miescie zauwazylem ze nie tylko ja tak mysle. ;)

Data: 2016-02-20 20:03:26
Autor: JT
W dniu 2016-02-20 o 19:18, JaceK pisze:
Czy możecie polecić jakieś plecaki o pojemności 25-30l, wygląd
nierowerowy ale z sensownym systemem nośnym i wentylacji pleców? Czyli
taki nie wybitnie rowerowy ale dobrze sprawdzający się na rowerze.

W moim przypadku idealnie sprawdził się Hi-Tec Sebba 28l, bardzo wygodny z pokrowcem przeciwdeszczowym i posiada siatkę wentylacyjną, dzięki czemu plecy praktycznie się nie pocą. Nie wiem czy można go jeszcze kupić, ale pewnie każdy o podobnej konstrukcji będzie ok.
Pozdr Janusz

Data: 2016-02-20 22:44:33
Autor: Piotr aka dracorp
Dnia Sat, 20 Feb 2016 20:03:26 +0100, JT napisał(a):

W moim przypadku idealnie sprawdził się Hi-Tec Sebba 28l, bardzo wygodny
z pokrowcem przeciwdeszczowym i posiada siatkę wentylacyjną, dzięki
czemu plecy praktycznie się nie pocą.
A łyżka na to niemożliwe. Do wątkotwócy, a plecy ci się pocą bez plecaka gdy jedziesz na rowerze?

--
piecia aka dracorp

Data: 2016-02-21 10:07:38
Autor: JaceK
On 20.02.2016 23:44, Piotr aka dracorp wrote:
Do wątkotwócy, a plecy ci się pocą bez plecaka gdy jedziesz na rowerze?

Pocą się ale bez plecaka podkoszulka jest w miarę sucha, schnie na bieżąco w trakcie jazdy ;)

Data: 2016-02-20 20:10:04
Autor: solar
[...]

Pomijając, to, że 30l plecak na rower to gigantyczna waliza, to np.

https://www.mall.pl/plecaki-turystyczne/deuter-futura-28-midnight-coolblue

System Aircomfort bardzo mi odpowiada - mam parę takich plecaków rowerowych i sprawuje się świetnie.

--
Solar             www.solar.blurp.org

Beatyfikowani zatłoczyli już niebo. Nie warto tam iść.

Data: 2016-02-21 16:38:00
Autor: Jacek G.
W dniu 2016-02-20 20:10, solar napisał(a)::
[...]

Też mam Deutera, ale nieco innego:
http://8a.pl/plecak-turystyczny-deuter-ac-aera-24-ocean-midnight.html
Wg mnie bardzo wygodny. Pojemność wystarczająca na 1 dniowe wypady zarówno rowerowe jak i piesze. Z zewnątrz wygląda może nawet pakowniejszy niż jest - ze względu na dość mocno wygięte "plecy" zwiększające wentylację, ale za to zmniejszające pojemność.

Poprzednio używałem prostego plecaczka z Decathlonu bez żadnej wentylacji pleców - funkcjonalnie był fajny, ale w upalne dni faktycznie nie było przyjemnie mieć wszystko przepocone włącznie z samym plecakiem.
--
Jacek G.

-- -

Data: 2016-02-24 12:33:06
Autor: __Maciek
Sat, 20 Feb 2016 20:10:04 +0100 solar <solar91@opBEZTEGO.pl> napisał:

Pomijając, to, że 30l plecak na rower to gigantyczna waliza

LOL
Noszę na co dzień plecak 45l, używam go też na rowerze. Taka
"gigantyczna waliza" jest w mieście szczególnie przydatna na zakupach.
Poprzednio miałem 35l i czasem był trochę za mały. Oczywiście używam
go też do turystyki. W tym zastosowaniu taka pojemność jest również
bardzo przydatna, szczególnie zimą.
Ja po prostu nie lubię rzeczy które są "na styk" lub "poniżej styku".
:-)

Obecny: Berghaus Arete III 45
http://8a.pl/plecak-berghaus-arete-iii-45-dark-grey-dark-grey.html

Poprzedni: Berghaus Vercors 35

Czy wentylacja pleców jest adekwatna to w sumie nie wiem. Podczas
intensywnego wysiłku człowiek i tak się się poci w każdym miejscu
ciała. Oczywiście pod plecakiem ciało poci się trochę bardziej, ale to
normalne. Nie zauważyłem żeby było to tam jakoś nienormalnie nasilone.

Data: 2016-02-21 10:21:06
Autor: ąćęłńóśźż
jaki plecak rowerowo-nierowerowy
Mnie się na rowerze najlepiej sprawdza plecak z Decathlonu dla... płetwonurków. Dobrze wentylowany, wygodne szerokie szelki, dość wąski a długi - nisko środek ciężkości. Tyle, że jak dla mnie dość spory jest (ale pewnie w Twojej oczekiwanej pojemności), a rzadko aż tyle wożę na rowerze, no i ma tak generalnie jedną dużą komorę, prawie jak worek. Kiedyś (przez kilka lat) jeździłem parę razy w tygodniu z ciężkim laptopem (w innym, mniejszym plecaku), od tego czasu mam mocny uraz psychiczny do obciążonych ramion, wolę brać torbę przez ramię.

-- -- -

Data: 2016-02-21 23:26:11
Autor: Yogi\(n\)
Użytkownik "JaceK" <JaceK@wu_pe.pe_el> napisał w wiadomości news:56c8aded$0$61267$b1db1813$145976f0news.astraweb.com...
Czy możecie polecić jakieś plecaki o pojemności 25-30l, wygląd nierowerowy ale z sensownym systemem nośnym i wentylacji pleców? Czyli taki nie wybitnie rowerowy ale dobrze sprawdzający się na rowerze.

Dla mnie najlepiej sprawdza się HiMountain spirit 30. Co prawda, w recenzji zjechali go, właśnie za słabą wentylację, ale na moje potrzeby właśnie wentylacja jest jego zaletą. Pakowny, wytrzymały, wodoodporny, trwały, wiele troczków, kieszonek itp. Używam regularnie, na rowerze, na nartach, w czasie wyjazdów wakacynych, w górach, nad morzem - uniwersalny, lekki, pakowny. Kosztował trochę ponad 300 PLN.
http://ngt.pl/1070,himountain-spirit-30.html

 -- Yogi(n)

Data: 2016-02-22 14:05:02
Autor: msiatka19