jaki plecak rowerowo-nierowerowy

Data: 2016-02-21 10:21:06
Autor: ąćęłńóśźż
jaki plecak rowerowo-nierowerowy
Mnie się na rowerze najlepiej sprawdza plecak z Decathlonu dla... płetwonurków. Dobrze wentylowany, wygodne szerokie szelki, dość wąski a długi - nisko środek ciężkości. Tyle, że jak dla mnie dość spory jest (ale pewnie w Twojej oczekiwanej pojemności), a rzadko aż tyle wożę na rowerze, no i ma tak generalnie jedną dużą komorę, prawie jak worek. Kiedyś (przez kilka lat) jeździłem parę razy w tygodniu z ciężkim laptopem (w innym, mniejszym plecaku), od tego czasu mam mocny uraz psychiczny do obciążonych ramion, wolę brać torbę przez ramię.

-- -- -
Czy możecie polecić jakieś plecaki o pojemności 25-30l, wygląd nierowerowy ale z sensownym systemem nośnym i wentylacji pleców?
Czyli taki nie wybitnie rowerowy ale dobrze sprawdzający się na rowerze.

jaki plecak rowerowo-nierowerowy