jaki plecak rowerowo-nierowerowy

Data: 2016-02-21 23:26:11
Autor: Yogi\(n\)
jaki plecak rowerowo-nierowerowy
Użytkownik "JaceK" <JaceK@wu_pe.pe_el> napisał w wiadomości news:56c8aded$0$61267$b1db1813$145976f0news.astraweb.com...
Czy możecie polecić jakieś plecaki o pojemności 25-30l, wygląd nierowerowy ale z sensownym systemem nośnym i wentylacji pleców? Czyli taki nie wybitnie rowerowy ale dobrze sprawdzający się na rowerze.

Dla mnie najlepiej sprawdza się HiMountain spirit 30. Co prawda, w recenzji zjechali go, właśnie za słabą wentylację, ale na moje potrzeby właśnie wentylacja jest jego zaletą. Pakowny, wytrzymały, wodoodporny, trwały, wiele troczków, kieszonek itp. Używam regularnie, na rowerze, na nartach, w czasie wyjazdów wakacynych, w górach, nad morzem - uniwersalny, lekki, pakowny. Kosztował trochę ponad 300 PLN.
http://ngt.pl/1070,himountain-spirit-30.html

 -- Yogi(n)

Data: 2016-02-22 14:05:02
Autor: msiatka19