jaki plyn do zabrudzen

Data: 2011-08-04 07:19:23
Autor: Agent
jaki plyn do zabrudzen

Użytkownik "adam" <adabi@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:j1c7i8$n35$1news.onet.pl...
Witam,
Czy wiece moze jakiego plynu uzywa sie w myjniach do usuwania owadow, osadu z pylu z klockow hamulcowych i innych zabrudzen? Widze ze sonax sprzedaje 2 produkty: jeden do usuwania owadow inny do felg.
A jednak w myjniach maja jeden do wszystkiego. Jaki to plyn? Nie bardzo widzi mi sie wydawanie 35 zl na mycie skoro samemu to samo moge zrobic za 10 zl na samoobslugowej.
Dzieki, pozdrawiam
Adam

Owady do na myjni schodzą bez niczego jak bardzo blisko weźmiesz dyszę a felgi mi się dobrze czyści pastą TEMPO.

jaki plyn do zabrudzen