jaki podmiot doręcza darmowe startery Play?

Data: 2011-04-14 16:18:54
Autor: bastek72
jaki podmiot doręcza darmowe startery Play?
zamówiłem i dostałem takiego @:

Witaj!
Wiadomość dotyczy zamówienia numer: PS29251921624982 złożonego w Sklepie
Internetowym PLAY.
Adresat: moje dane adresowe
Wartość zakupów: 0 pln
Koszt przesyłki: 0 pln
Do zapłaty: 0 pln
Aktualny status zamówienia: Wysłane
Forma płatności: Za pobraniem
Forma przesyłki: Poczta
Numer listu przewozowego: POCZTA

Status przesyłki: http://www.dpd.com.pl/trackandtrace.asp

Możesz sprawdzić co się dzieje z Twoją przesyłką klikając na powyższy link. Jej
status będzie dostępny od następnego dnia roboczego.

Przesyłkę może odebrać tylko osoba, na którą jest podpisywana umowa.
Upoważnienia nie będą honorowane.

Niezastosowanie się do powyższych instrukcji będzie skutkować nie wydaniem Umowy
o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych oraz zakupionych produktów.

Odpowiedzi na większość pytań znajdziesz w Regulaminie oraz w FAQ

Kontakt: eShop@playsklep.pl

Pozdrawiamy
Zespół PLAY

Data: 2011-04-14 16:22:39
Autor: bastek72
[...]

wygląda mi to na niedopracowany formularz. Pobranie 0zł :)

przypuszczam, że P4 towary płatne wysyła DPD za pobraniem
darmowe wysyła listem zwykłym poczta polska bez priorytetu

Data: 2011-04-14 17:51:36
Autor: emarcin
jaki podmiot doręcza darmowe startery Play?
Zamówiłem dwa startery - jako dwa osobne zamówienia.
Po kilku dniach znalazłem jeden w skrzynce na listy.
Ponowiłem zamówienie - tym razem dwu starterów w jednym
zamówieniu. Czekam na realizację.

Pozdrawiam emarcin

Data: 2011-04-14 18:12:05
Autor: bastek72
jaki podmiot doręcza darmowe startery Play?
Po kilku dniach znalazłem jeden w skrzynce na listy.

znaczy: do skrzynki wrzuciła go poczta polska?

Data: 2011-04-14 19:39:17
Autor: darek638
Użytkownik <bastek72@onet.pl> napisał w wiadomości news:129b.000000fc.4da71cd5newsgate.onet.pl...
Po kilku dniach znalazłem jeden w skrzynce na listy.

znaczy: do skrzynki wrzuciła go poczta polska?

Tak. Zamawiałem i dostarczyła poczta polska. Ale żeby było ciekawiej to zamówiłem trz startery, a dostałem jeden. Wysłałem reklamację do sklepu ale oni odpisali żeby reklamować na ok@pomoc (czy jakoś tak). Po napisaniu na ok@ odpisali żeby do sklepu:) Napisałem żeby nie spławiali mnie jak natręta. Narazie na Play24 wisi jako rozpatrywane od 30 marca. Cały Play:)

Darek

jaki podmiot doręcza darmowe startery Play?